Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Heukeltje schreef:Ze zullen echt wel weten wat ze doen, en denk toch dat hierover iets in het contract staat. Ze zullen vast eerder met dit beiltje gehakt hebben. Een paard is voor de wet gewoon een goed, ook niet elke winkel geeft geld terug maar bijv. alleen ruilen of een tegoedbon. Jet is op papier gewoon niets anders dan een normale consumenten koop. Helaas! De wet vergeet even dat het een levend wezen is en er emoties bij komen kijken bij de koper. Ik hecht me toch aan een tv een heel stuk minder als aan een paard.
ikke schreef:Heukeltje schreef:Ze zullen echt wel weten wat ze doen, en denk toch dat hierover iets in het contract staat. Ze zullen vast eerder met dit beiltje gehakt hebben. Een paard is voor de wet gewoon een goed, ook niet elke winkel geeft geld terug maar bijv. alleen ruilen of een tegoedbon. Jet is op papier gewoon niets anders dan een normale consumenten koop. Helaas! De wet vergeet even dat het een levend wezen is en er emoties bij komen kijken bij de koper. Ik hecht me toch aan een tv een heel stuk minder als aan een paard.
Een contract kan NOOIT boven de wet staan. Als jij geld terug wil, zullen ze dat moeten betalen, al zijn er 100 contracten, de wet schrijft voor dat je geld mag terugeisen als consument, punt, uit!!
blue_sky schreef:NB Er loopt een leuk topic op Bokt waarin mensen elkaar steunen op hun zoektocht naar hun droompaard. Soms worden hierin mensen ook getipt voor een leuk paard.