Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jazzgps schreef:IK heb hem nu in de wei staan, samen met mijn paard.
Mijn pony word behandelt aan zijn verwondingen.
Ik ben aan het kijken ,hoe ik het vanavond moet gaan doen.
Of hij nog zijn stal in durft te gaan,
jazzgps schreef:Helaas kan ik jullie geen goede update geven, hoe het met de staltraining is gegaan,
Hij is vanochtend, over de kop geslagen in zijn stal,en zijn mond zit helemaal onder het bloed,
[MD] Pony slaat overdekop in zijn stal, en zit onder het bloed
kim1207 schreef:jazzgps schreef:Helaas kan ik jullie geen goede update geven, hoe het met de staltraining is gegaan,
Hij is vanochtend, over de kop geslagen in zijn stal,en zijn mond zit helemaal onder het bloed,
[MD] Pony slaat overdekop in zijn stal, en zit onder het bloed
Echt goed bezig
Fantastisch
Vol lof hier
Stomme doos luister nou toch eens naar de goede adviezen die hier gegeven worden
Ik kan niets anders zeggen dan dat je een grote prutser bent die geen paard waardig is! En laat dat duidelijk zijn
ik lees niet meer mee ,ik zit me nl enorm op te vreten hier . je krijgt hulp en advies aangeboden maar je wuift alles weg en klooit zelf maar wat aan. arme pony...
Telpeva schreef:jazzgps schreef:IK heb hem nu in de wei staan, samen met mijn paard.
Mijn pony word behandelt aan zijn verwondingen.
Ik ben aan het kijken ,hoe ik het vanavond moet gaan doen.
Of hij nog zijn stal in durft te gaan,
Hoe is het met de verwondingen, niet te erg hoop ik? Zodra de dierenarts langskomt zou ik ook vertellen hoe de verwondingen gekomen zijn, misschien kent hij/zij wel een hele goeie professional bij jou in de buurt die jou kan helpen met het stalprobleem van je paard. Dan heb je direct een opstapje naar professionele hulp! die kans zou ik echt niet voorbij laten gaan![]()
Veel sterkte met je pony, je moet je vast rot geschrokken zijn
_Mondy_ schreef:Hoe is het met de rest van zn lijf nu ?
Hoop dat ie snel weer opknapt !
jazzgps schreef:Telpeva
Ik laat nu geen tandarts voor hem komen,
Hij kan bijna niet zijn mond open gaan houden,
Hij heeft vandaag wel even genoeg mee gemaakt,
Ik ga hem een paar keer perdag warme slobber geven,
Zo dat hij niet te veel hoeft te gaan kauwen op zijn eten,
jazzgps schreef:Telpeva
Ik laat nu geen tandarts voor hem komen,
Hij kan bijna niet zijn mond open gaan houden,
Hij heeft vandaag wel even genoeg mee gemaakt,
Ik ga hem een paar keer perdag warme slobber geven,