Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linerfa schreef:Ik ga nu heeeel veeel bokkers over me heen krijgen, maar wat ik zou doen, was een hele grote zweep pakken.. en het hem als hij me zoo aanvloog als dat jij verteld.. even heeeel goed laten zien dat dit niet de bedoeling is! Dit gaat van kwaad tot erger en als je het een keer goed afstraft is het klaar.
HolyPope schreef:Hoe meer je weet je weet van paarden, hoe meer je weet dat je niet weet !
Suelza schreef:Vandaar ook het advies 'ga naar een professional' en gelukkig staat TS daarvoor open en heeft ze dat advies en de adviezen van anderen opgevolgd en gaat ze dat dus ook doen ipv maar lukraak het dier een slag voor zijn harsens proberen te geven.
russel schreef:Overigens vind ik het bijzonder dat een paard zomaar aan valt. Vraag mij ook af of daar niet een bijzondere reden voor is.
Ik zou eens aan de eigenaar vragen waar hij in de kudde heeft gelopen voordat je hem kocht. Misschien was het wel niet een bijster aardig paard en heeft hij daar al niet zo bijster aardig kennis gemaakt met het mens fenomeen en de alles oplossende flinke zweep en duidelijke knallen, desnoods met 4en...
Achtergrond is niet bekend van dit paard begrijp ik, zal wellicht een mooi dier zijn met prachtige bewegingen, en betaalbaar, anders was hij terug gegaan vrees ik.