Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jannie8 schreef:zo als ik had verteld ik kocht hem niet om poesten of wat dan maar ook alleen om het rijden
dus het is geweldig paard wat met rijden altijd super voor me werkt
en dat ik dom ben geweest dat ik hem niet op proef heb gedaan dat is mijn eigen schuld ik kan het nu niet meer trug draaien
marise83 schreef:maar toen kende je hem wel? of weet je het van de vorige eigenaar?
jannie8 schreef:M_D_H schreef:dan heb je nog steeds volgens de wet garantie
en mag je hem na een jaar nog steeds terug brengen
ik heb hem inmidels al 4 jaar ik zou ook niet zonder hem kunnen
Whis_Serada schreef:Maar hoe komt het dat toen je hem kocht dat niet wist!!!!!!!!!!!!
Dat je het nu wel weet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dat als je het toen geweten had hem niet had genomen!!!!!!!!!!
Je hebt dus in de jaren contact gehad met de oude eigenaar, is het dan nooit in je opgekomen of je ouders om heb terug naar die lu te doen?????????????????????????????
Graag vandaag nog antwoord.
Of zit je nu te giegelen met een grietjes achter je pc omdat wij om dit moment te dom zijn om met jou verder te gaan in gesprek terwijl je ons toch in als je berichten niks intressants vertelt
Whis_Serada schreef:Maar hoe komt het dat toen je hem kocht dat niet wist!!!!!!!!!!!!
Dat je het nu wel weet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dat als je het toen geweten had hem niet had genomen!!!!!!!!!!
Je hebt dus in de jaren contact gehad met de oude eigenaar, is het dan nooit in je opgekomen of je ouders om heb terug naar die lu te doen?????????????????????????????
Graag vandaag nog antwoord.
Of zit je nu te giegelen met een grietjes achter je pc omdat wij om dit moment te dom zijn om met jou verder te gaan in gesprek terwijl je ons toch in als je berichten niks intressants vertelt