vandaag bij yela heb ik foto's gemaakt en een filmpje , zodra het kan zet ik ze hier neer , kan alleen nog wel even duren

liefs femke
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

VinAx schreef:Hmm. Ik heb gehoord dat je dan een ei op z'n hoofd moet gooien.
LACH NIET!
Serieus. Schijnt dat ze dan denken, dat ze hun hoofd gestoten hebben en het bloedt (door het druipende ei), en dat ze het daardoor niet meer zullen doen.
Nou, ik hoop dat je kunt mikken..
Anyway, de mijne doet het ook. Noem me gek, maar ik storm als een razende op hem af, nog voordat hij met zijn benen kan maaien. Het helpt. Maar ik doe het wel in m'n broek..
1133 schreef:liljebo;
bedankt voor je reactie .
vandaag heeft iemand naar haar mond gekeken en geconcludeerd dat ze aan het wisselen is (gen dierenarts of tandarts omdat dat erg duur is in weekeinden en vakanties) maar wel een (ervaren) iemand.. ik dacht ook al , want ik heb de rit naar de bak alleen ernaast gelopen en niet aan haar mond geweest .
ik heb de helft van de tijd er ook naast gelopen . dus vrij weinig gereden. ze is voor die tijd al in de bak geweest hoorik heb niet in mijn bericht gemeld dat ze van te voren haar energie niet kwijt heeft gekund. vandaag ben ik er niet op geweest . en alleen ernaast gelopen langs pionnen en over kleedjes . áls het een fout was om naar buiten te gaan , is die eenmalig;)
liefs femke
wisselen zou heel goed kunnen . ze is vier
1133 schreef:charis_xX,
jeetje , dat moet rot geweest zijn!
ik vind het fijn dat jullie nu eindelijk de oplossing hebben !
nog veel plezier met je paardje!
liefs femke(K)

VinAx schreef:Hmm. Ik heb gehoord dat je dan een ei op z'n hoofd moet gooien.
LACH NIET!
Serieus. Schijnt dat ze dan denken, dat ze hun hoofd gestoten hebben en het bloedt (door het druipende ei), en dat ze het daardoor niet meer zullen doen.
Nou, ik hoop dat je kunt mikken..
Anyway, de mijne doet het ook. Noem me gek, maar ik storm als een razende op hem af, nog voordat hij met zijn benen kan maaien. Het helpt. Maar ik doe het wel in m'n broek..
1133 schreef:hallo!
ik heb vandaag even met yela aan de lange lijn gewerkt.
en het ging gewoon heel goed, ze stopte , stapte wanneer dat werd gevraagd.
in het begin moest ze wel even wennen , maar dat snap ik .
het was alleen niet van lange duur..
na 10 minuten komt de stalbaas pissig naar buiten , hij was boos omdat ik ver land vertrapte.
dus yeel maar weer op stal gezet. misschien kan ik morgen wel met haar naard e binnenbak , maar ik weet niet of het vertrouwd is dat eind zonder bit ernaast te lopen .
ik weet niet wat jullie ervan vinden, het lijkt me wel prettiger om het in de binnenbak te doen . als de rit ernaar toe maar vertrouwd is.
liefs femke
Maar ff serieus... wel erg jammer natuurlijk. Kan me voorstellen dat naar de binnenbak lopen wellicht spannend is als je niet weet hoe ze zich gaat gedragen.