Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
opisop_shop schreef:Slappe bespiering en ongecoorineerd lopen, dat is toch heel wat anders dan meteen het stempel ataxie lijkt me, heeft de DA het ook zo genoemd of alleen bovenstaande?
opisop_shop schreef:Ik begin echt steeds meer en meer te denken dat het aan die mensen lag hoor!
Zal ze niet gewoon flink overwerkt zijn geweest, icm met heimwee?
Miepie1980 schreef:Patries, fijn dat ze weer thuis is.
Hoop dat ze door de rust weer helemaal de oude wordt en dat het dus niet iets lichamelijks is maar dat ze gewoon stress heeft gehad en overvraagd is.
Ben benieuwd naar de foto's van je meissie.

Elma_ schreef:Ik heb je hele verhaal stilletjes in spanning meegelezen, wat herken ik het zeg! Ik heb een half jaar geleden ook mijn lieve meisje weggedaan met het idee: zo das een zorg minder! Maar ik heb in een halfjaar slechter gesl apen dan al die tijd dat ik haar had :p vorige week heb ik haar kreupel teruggehaal s, da erbij geweest maar gelukkig niks ernstigs! Ik hoop voor je dat je meisje snel opknapt en dat jullie een fijne toekomst samen hebben!
PatriesCarm schreef:opisop_shop schreef:Ik begin echt steeds meer en meer te denken dat het aan die mensen lag hoor!
Zal ze niet gewoon flink overwerkt zijn geweest, icm met heimwee?
ik ben er bang voor ze staat heerlijk te grazen was gisteren meteen supervrolijk zoals wij dr kennen wij hebben allemaal egt zo gestaan van als dit een doodziek paard is zoals ze dr bestempelen wat zijn we zelf dan wel niet
ik denk te pittig want ja ze is verwend en goed ook is vrouwtje lievelingetjes dus wat wil je en dan heimwee en misschien wel overvraagt en dan spierpijn
vriendlief gooit het op spierpijn en heimwee
Zilfstar schreef:Wat fijn zeg dat je haar weer terug hebt zeg!!! Klinkt nu echt meer als eigtenaarprobleem (meteen aan het werkzetten???) dan een doodziek paard hoor.
Voel met jou en je kindjes mee (hoe oud zijn ze? Die van mij 4 en 7 dus ik kan me hun reacties helemaal voorstellen)
Knuffel ze met die schat van je!
diana1 schreef:Hoe kun je van een jong dier bespiering ed verwachten als ze alleen zo af en toe is bereden en juist om diezelfde reden is verkocht.
Wellicht te weinig paardenkennis bij deze mensen??
Het lijkt erop dat het helemaal goed gaat komen, of eigenlijk al is.
Heel veel plezier toegewenst!!
mariekie schreef:Super dat je je paardje weer hebt terug gehaald!
Ben benieuwd wat er nu daadwerkelijk aan de hand is/was!
Succes in ieder geval!