Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
KiWiKo schreef:Die mensen moeten het hebben van de koel gefokte nederladse paarden
KiWiKo schreef:Die mensen moeten het hebben van de koel gefokte nederladse paarden
KiWiKo schreef:
dit was mijn 6 jarige Neostan x Ferro........... het paard waar een GP ruiter niet meer op wilde, het paard waar ik ook echt minder leuke klappers op heb gemaakt...........
en hetzelfde paard wilde niet lopen met mijn puppie op zijn rug..............
waar moet je de vraag zoeken dan????
want het paard is heel veel meer dan eerlijk
] en kwam met zijn houding zelfs de hindernis niet over.
) maar ook zeker geen ervaren ruiter. Alleen zo'n koel gefokt nederlands paard, daar kan ik helemaal niks mee. Op de één of andere manier botst dat met mijn eigen karakter.Karl66 schreef:Ik ben ook zo'n hobbelaar die geen beginner meer is (heb al 11 lessen gehad) maar ook zeker geen ervaren ruiter. Alleen zo'n koel gefokt nederlands paard, daar kan ik helemaal niks mee. Op de één of andere manier botst dat met mijn eigen karakter.

dat een minder koel paard best goed samengaat met iemand die zelf koel in de kop is.
runningkawa schreef:Ik ga niet met jullie mee
Ik heb paarden gereden die gewoon zó enorm gevoelig waren op het been en hand...daar kun je gewoon geen beginner op zetten, ook niet iemand die er niets van vraagt.
Klapperen met het been is gewoon reden om in paniek te raken.
runningkawa schreef:Ik ga niet met jullie mee
Ik heb paarden gereden die gewoon zó enorm gevoelig waren op het been en hand...daar kun je gewoon geen beginner op zetten, ook niet iemand die er niets van vraagt.
Klapperen met het been is gewoon reden om in paniek te raken.

Fides schreef:Paarden worden niet steeds lastiger, maar mensen doen steeds moeilijker.
)