Ik zou me ook terugtrekken uit een discussie als ik de antwoorden niet kon geven die gevraagd werden door de persoon die je door het slijk wil halen omdat die wel oplossingen heeft
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:ach......... getrut altijd met die dieren.......... ding moet gewoon meelopen, is niks raars aan
JoviBan schreef:Kiwiko, de quick fix die jij wilt, is er niet. Ja, het paard plat drogeren en vervolgens meenemen de wei uit, da's dan het enige.
Vanwaar die haast trouwens? Waarom wil je dat het paard NU de wei uitloopt? Waarom niet morgen, of overmorgen?
Je zat/zit niet alleen tegen mij aan te drammen, maar zo ben je dus ook met paarden, blijkt wel. 'Kiwiko wil het NU'.
Resultaten met clickeren duren overigens ook geen week. Je kunt binnen een kwartier al dingen voor elkaar krijgen.
Ik vertelde je wat ik in een week tijd met mijn pony bereikt heb. Dus niet dat dit een week heeft geduurd, maar dat het een week geleden is dat we zijn begonnen.
KiWiKo schreef:maar dan alsnog moet je met dat ding het land uit, ook overmorgen![]()
en als hij zich losrukt......... hoe ga je dat dan oplossen???
Ik zou me ook terugtrekken uit een discussie als ik de antwoorden niet kon geven die gevraagd werden door de persoon die je door het slijk wil halen omdat die wel oplossingen heeft
PatriciAap schreef:Hoi hoi,
Laat ik ook maar reageren want het gaat over mijn paard.
Bedankt voor al jullie reacties zeg!
Aan sommige heb ik echt wat!
Bij sommige heb ik een idee van jaa oke........??
Want hem gaan slaan en schoppen?
Dat vind ik geen goed idee dan kom ik never nooit meer bij hem in de buurt
KiWiKo schreef:goed gedrag belonen, en stout gedrag bestraffen............. volgens mij werkt het alleen maar zo
KiWiKo schreef:goed gedrag belonen, en stout gedrag bestraffen............. volgens mij werkt het alleen maar zo
aliesjeh schreef:ik kom net dit topic binnenvallen. ik ben erg benieuwt naar het filmpje. ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik zal proberen of ik aan de hand van het filmpje misschien nog wat tips kan geven. ben natuurlijk geen expert ofzo, maar heb wel eens zo'n 'geval' meegemaakt..
PatriciAap schreef:KiWiKo schreef:goed gedrag belonen, en stout gedrag bestraffen............. volgens mij werkt het alleen maar zo
Ben ik het mee eens.
Maar als ik nu het slechte gedrag bestraf kom ik weer heel lang niet in de buurt.
Dat vind ik wel een probleem
Want het is niet me bedoeling om maar te doen wat hij wil..
Wat een gedoe zeg.