Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LADPR schreef:Allereerst heb niet alles gelezen want je beginpost is mij overduidelijk.
had je dit bericht kunnen besparen
LADPR schreef:Misschien wel misschien ook niet
LADPR schreef:Wat ik mij als eerste afvraag is hoe je er bij komt dat zulke dingen typisch shetten gedrag zijn?
Pensionnetje schreef:LADPR schreef:Wat ik mij als eerste afvraag is hoe je er bij komt dat zulke dingen typisch shetten gedrag zijn?
Het is toch echt shetten gedrag hoor! Mijn kolossen komen niet stiekem van achteren aangeslopen en bijten me vervolgens in mijn kuiten. Nee zeg, dan moeten ze bukken, daar word je moe van.
Barmat schreef:LADPR schreef:Misschien wel misschien ook niet
Ik denk van wel, je trekt namelijk een conclusie obv mijn eerste post en ben heilig van mening dat ik mijn shet niets bied, niet opvoed en er niks mee doe. Kort door de bocht en onjuiste conclusie, heet dat.
Een pony die fazanten in de wei opvreet, trekkers aanvalt en zijn weidemaatje in elkaar ramt zonder reden, is wel degelijk vals, punt. Aan mij de taak hem bij te spijkeren, dat zonder meer. Maar ga niet oordelen enkel en alleen op een beginpost

De veren vliegen je in de rondte, hij wordt er WOEST op, dat ze zomaar door zijn weide lopen, en mamma fazant maar op zn kop pikken...... ach, het brengt wat leven in de brouwerij.. en het houdt de reeën uit de wei gelukkig, want die maakten de boel toch maar stuk

LADPR schreef:Pensionnetje: Sorry hoor een goed opgevoede shet doet dat soort dingen niet, dus nee dat is geen typisch shetten gedrag.
Barmat schreef:Misschien moet ik hem gaan verhuren tijdens het jachtseizoen
Maar dat is de reden waarom ik hem maar een Jollybal gegeven heb, dan kan hij daar maar mee gaan schudden (doet hij ook) en niet met een jonge fazant)
Daphnezz schreef:het klinkt misschien heel cru.. maar ik zou hem inruilen bij de slager voor een lief paardje! Je kan moeite doen om zijn gedrag te veranderen, je kan hem ook inruilen voor een lief paardje... Bert zijn leven is goed geweest, je kan nu een ander LIEF paardje een god leven geven!

Pensionnetje schreef:Barmat schreef:Misschien moet ik hem gaan verhuren tijdens het jachtseizoen
Maar dat is de reden waarom ik hem maar een Jollybal gegeven heb, dan kan hij daar maar mee gaan schudden (doet hij ook) en niet met een jonge fazant)
Pff, kan hij mijn jonge hengst niet komen terroriseren? Zodat hij eens een koekje van eigen deeg krijgt? Dan blijft de wild stand op pijl, jouw kuiten zijn tijdelijk veilig en ik ben rijp voor het gesticht
Maanling schreef:Zijn we dan ook uitgenodigd voor de bbq?
*oeh, morbide, duikt weg voor de bokt-reakties*