Maar op het moment dat hij echt gevaarlijk wordt, je echt aanvalt, en je zal raken, dan moet je iets anders doen, dan kan je niet meer negeren.
Als het is om aandacht te trekken werkt negeren. Als het is om je dood te slaan doorgaans niet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
).
En dan zie je hem denken ....... heppie weer zo een grappige tuinkabouter
cindii_90 schreef:Een paard kan zich totaal niet verdedigen als je hem op zn hoofd slaat
KiWiKo schreef:als je mijn paard een grote mond geeft, krijg je hem keihard terug![]()
En dan staat hij zich helemaal gek te lachenEn dan zie je hem denken ....... heppie weer zo een grappige tuinkabouter
ShannaY schreef:'KiWiKo schreef:als je mijn paard een grote mond geeft, krijg je hem keihard terug![]()
En dan staat hij zich helemaal gek te lachenEn dan zie je hem denken ....... heppie weer zo een grappige tuinkabouter
Omdat jij hem hebt geleerd dat alleen fysiek geweld blijkbaar luisteren is.

een foei veegt hij zijn reet mee af

ponyzotje schreef:ShannaY schreef:Dan snapt hij toch iets niet. Ik dacht dat jullie zeiden dat 1 keer een goede klap genoeg was?
Ooit gehoord van hypothetisch?
Zij bedoelt hier gewoon de consequentie: als het nodig is moet het. Desnoods een paar keer. Want als een hengst bij iemand vandaan komt, zal die persoon ook waarschijnlijk al een beste tik hebben uitgedeeld. Maar misschien nooit op het juiste moment of met de juiste intensiteit.
En dan kan hij het bij de volgende eigenaar misschien inderdaad meerdere keren proberen. Het doel is dat hij eruit leert.
En dat hij je niet doodtrapt. Ik vraag me af hoe jij een aanvallende hengst afweert?
KiWiKo schreef:jij denkt dat deze onder de indruk is VVVan een foei....... stout paard

ShannaY schreef:KiWiKo schreef:jij denkt dat deze onder de indruk is VVVan een foei....... stout paard
Oh leuk, gaan we foto's plaatsen om te laten zien of hij wel echt "wild" is.
Nou, dan heb ik er ook nog wel 1tje
Als ik niet consequent genoeg geweest zou zijn zonder slaan (want dan kan volgens sommige hier niet als een paard je zo aanvalt), is het toch raar dat ditzelfde dier nu als een mak lammetje naast me staat!
Er leiden meer wegen naar Rome............
ShannaY schreef:KiWiKo schreef:jij denkt dat deze onder de indruk is VVVan een foei....... stout paard
Oh leuk, gaan we foto's plaatsen om te laten zien of hij wel echt "wild" is.
Nou, dan heb ik er ook nog wel 1tje
Als ik niet consequent genoeg geweest zou zijn zonder slaan (want dan kan volgens sommige hier niet als een paard je zo aanvalt), is het toch raar dat ditzelfde dier nu als een mak lammetje naast me staat!
Er leiden meer wegen naar Rome............
dit is pruttelen
Zo iets als een dieseltje dat opwarmt ofzo?
hij is "de grote meneer Toronto" en dat laat hij graag aan iedereen en alles zien. En soms, heel soms draaft hij wat door in zijn stoerigheid, en dan moet hij weer even met 4 voetjes op de vloer zegmaar