Paard opnieuw opvoeden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

merrieveulen

Re: Paard opnieuw opvoeden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 00:42

hmm het wordt allemaal steeds vreemder... het slachtverhaal begint ronduit ongeloofwaardig te worden, en 1250 Euro voor een paard dat zó gevaarlijk is dat het wellicht beter naar de slacht kan is een hele beste prijs imo.
1400 Euro zonder toebehoren? wat zijn die toebehoren dan? een halster en een paar peesjes?

Scipita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 00:42

Dit kan toch niet serieus zijn hea?

Aspirer, ik weet niet of dit een hele zieke grap is, ik hoop er stiekem op.. Op een forum vol met paarden lief hebbers zo'n spelletje spelen!
En nu, nu verschuil je je achter je vader? Kom op meid! Je bent geen klein kind meer.

Doe jezelf en vooral die arme pony van je een plezier, neem je telefoon op!
Blijkbaar zijn er mensen geinteresseerd, en hou op met van die belachelijke bedragen te vragen en eisen!
Denk je nou echt dat iemand die niet het beste met jouwn (je vaders) pony voor heeft zoveel moeite gaat doen?

En a.u.b. koop een hobbelpaard, denk om de splinters!

Aspirer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 00:43

Remy schreef:
@Aspirer: waarom neemt je vader niet rechtstreeks kontakt met de belangstellenden op? En waarom geef je niet zijn telefoonnummer of emailadres zodat het via hem kan lopen?

Ik vertrouw het hele verhaal niet, wat was er ook alweer met je knieschijf gebeurd?

Ik heb een trap gehad en nu zitten er 2 scheuren in me bot. Mijn pa geeft zijn nr niet omdat dan het huis getraceert kan worden

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 00:44

Uhuh... natuurlijk Koe

Klinkt erg geloofwaardig... (not)

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 00:45

xxxx , weet je vader wel van dit hele gedoe af? ik denk dat je spelletjes speelt, en dat je vader van niets weet eerlijk gezegd.

Aspirer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 00:48

merrieveulen schreef:
xxxx , weet je vader wel van dit hele gedoe af? ik denk dat je spelletjes speelt, en dat je vader van niets weet eerlijk gezegd.

Ik zit in het gips kom maar kijken. Even voor iedereen: ik had zelf 1450 voor haar betaald dus er een slaatje uit slaan is onzin

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 00:51

klopt, maar toen was nog niet bekend hoe het paard ervoor stond. een moeilijk paard dat niet geschikt is voor beginners is heel iets anders dan een paard dat mensen het ziekenhuis in schopt. dat doet de waarde wel flink dalen.

ik begrijp dat je je spaarcentjes niet in rook wilt zien opgaan, maar voor een groot deel heb je dat toch echt aan jezelf te danken ben ik bang.

wat gaat er nu concreet met het paard gebeuren?

(overigens zijn mobiele telefoons ook te traceren. bovendien wordt er ook wel eea bekend bij het overmaken van het geld en het ophalen van het paard)

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 00:54

Aspirer schreef:
Remy schreef:
@Aspirer: waarom neemt je vader niet rechtstreeks kontakt met de belangstellenden op? En waarom geef je niet zijn telefoonnummer of emailadres zodat het via hem kan lopen?

Ik vertrouw het hele verhaal niet, wat was er ook alweer met je knieschijf gebeurd?

Ik heb een trap gehad en nu zitten er 2 scheuren in me bot. Mijn pa geeft zijn nr niet omdat dan het huis getraceert kan worden

Dat kunnen we toch wel...
Je pc zend nl ook een nummer mee, en is zo na te trekken...
Bovendien kan hij of jij ook je mobiele nummer geven..
en....
Hoe wil je dan ooit iemand bij je paard laten komen voor de verkoop???

Aspirer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 00:57

merrieveulen schreef:
klopt, maar toen was nog niet bekend hoe het paard ervoor stond. een moeilijk paard dat niet geschikt is voor beginners is heel iets anders dan een paard dat mensen het ziekenhuis in schopt. dat doet de waarde wel flink dalen.

ik begrijp dat je je spaarcentjes niet in rook wilt zien opgaan, maar voor een groot deel heb je dat toch echt aan jezelf te danken ben ik bang.

wat gaat er nu concreet met het paard gebeuren?

(overigens zijn mobiele telefoons ook te traceren. bovendien wordt er ook wel eea bekend bij het overmaken van het geld en het ophalen van het paard)

het was geen schop uit dominantie maar een bokje en ik stond achter haar en werd dus geraakt. Ze is niet gevaarlijk, dat vind mijn vader omdat hij niet gezien heeft hoe het gebeurde. Nynke is er niet op uit om iemand pijn te doen, als ze gevaarlijk zou zijn zou ze me niet toelaten in haar stal

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 01:00

Nou, dan weet ik het goed gemaakt. Spreek met "de geintreesserde"( wie dat ga ik hier niet zo op internet gooien) een tijd af dat er naar jou mobiel wordt gebeld. Zorg dat hij aanstaat en dat je vader in de buurt is. Laat hem opnemen en bespreek de boel!

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 01:01

Ehm...

Als een paard uit haalt weet deze precies of deze schop wel of niet raak zal zijn... Bij een leider had deze nl niet raak geweest Haha! ...

Heb overigens ook getemt.. dan weet je dat..
Ik geloof er nl geen hout meer van.. en denk dat je uit bent op aandacht..
En mochten er wel serieuze kandidaten zijn, kan dat ook per pb..

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 01:04

femmefatale1 schreef:
Ehm...

Als een paard uit haalt weet deze precies of deze schop wel of niet raak zal zijn... Bij een leider had deze nl niet raak geweest Haha! ...

Heb overigens ook getemt.. dan weet je dat..
Ik geloof er nl geen hout meer van.. en denk dat je uit bent op aandacht..
En mochten er wel serieuze kandidaten zijn, kan dat ook per pb..

mee eens, als een paard niet in staat was om een uithaal te plaatsen was ik al tien keer dood geweest met onze wilde spelletjes... maar goed.

dat er getemd is is wellicht minder handig, aangezien er mensen zijn die alles van deze hele situatie willen weten. dat er spelletjes gespeeld worden is duidelijk, we hebben hier te maken met een meisje dat haar spaarcentjes en pennydroom eerst ziet veranderen in een nachtmerrie, en vervolgens dreigen de centjes helemaal in rook op te gaan. hard maar waar.

maar goed, ik zou graag het hele verhaal eerlijk horen, dat het paard wegmoet is duidelijk, de rest niet.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 01:17

Het is nu toch duidelijk voor iedereen...
De TS zal niet duidelijker worden, omdat ze zelf waarschijnlijk niet meer weet hoe ze er omheen moet draaien..
Er zijn inmiddels aanbiedingen genoeg, ook per pb.. maar ze wil er gewoon niet op in gaan...
Moeten we dan oneindig blijven zeggen hoe slecht ze wel niet bezig zijn..? Dat weten ze onderhand wel...

Het topic hoeft van mij ook niet op slot, maar er mag best wat van gezegd worden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 02:12

Moderatoropmerking:
Vanwege de zeer grote onduidelijkheden, vaagheden en tegenstrijdigheden komt hier een slotje.

Aspirer / Icando, het is niet toegestaan om een nieuw topic te openen over Nynke. Als je een update wilt plaatsen, dan kun je me een pb sturen, dan zorg ik ervoor dat het in dit topic terecht komt.

Ik raad je aan om eens heel goed na te denken over deze hele situatie en het op een fatsoenlijke wijze af te handelen.