Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Remy schreef:@Aspirer: waarom neemt je vader niet rechtstreeks kontakt met de belangstellenden op? En waarom geef je niet zijn telefoonnummer of emailadres zodat het via hem kan lopen?
Ik vertrouw het hele verhaal niet, wat was er ook alweer met je knieschijf gebeurd?
merrieveulen schreef:xxxx , weet je vader wel van dit hele gedoe af? ik denk dat je spelletjes speelt, en dat je vader van niets weet eerlijk gezegd.
Aspirer schreef:Remy schreef:@Aspirer: waarom neemt je vader niet rechtstreeks kontakt met de belangstellenden op? En waarom geef je niet zijn telefoonnummer of emailadres zodat het via hem kan lopen?
Ik vertrouw het hele verhaal niet, wat was er ook alweer met je knieschijf gebeurd?
Ik heb een trap gehad en nu zitten er 2 scheuren in me bot. Mijn pa geeft zijn nr niet omdat dan het huis getraceert kan worden
merrieveulen schreef:klopt, maar toen was nog niet bekend hoe het paard ervoor stond. een moeilijk paard dat niet geschikt is voor beginners is heel iets anders dan een paard dat mensen het ziekenhuis in schopt. dat doet de waarde wel flink dalen.
ik begrijp dat je je spaarcentjes niet in rook wilt zien opgaan, maar voor een groot deel heb je dat toch echt aan jezelf te danken ben ik bang.
wat gaat er nu concreet met het paard gebeuren?
(overigens zijn mobiele telefoons ook te traceren. bovendien wordt er ook wel eea bekend bij het overmaken van het geld en het ophalen van het paard)
femmefatale1 schreef:Ehm...
Als een paard uit haalt weet deze precies of deze schop wel of niet raak zal zijn... Bij een leider had deze nl niet raak geweest...
Heb overigens ook getemt.. dan weet je dat..
Ik geloof er nl geen hout meer van.. en denk dat je uit bent op aandacht..
En mochten er wel serieuze kandidaten zijn, kan dat ook per pb..