Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
... ik vind het zo gewoon beter. ze moet het misschien in het weekend 4 uurtjes per dag dragen ! daar is er toch niet mis mee ? ze moet het niet heel de dag dragen. Als je terug leest zijn er mensen waarvan hun paard altijd met een halster rondloopt! dus ik denk niet dat fleur moet klagen
!

fleurkelover schreef:ze is nog redelijk jong en ze durft te ontsnappen... ik vind het zo gewoon beter. ze moet het misschien in het weekend 4 uurtjes per dag dragen ! daar is er toch niet mis mee ? ze moet het niet heel de dag dragen. Als je terug leest zijn er mensen waarvan hun paard altijd met een halster rondloopt! dus ik denk niet dat fleur moet klagen
!
merrieveulen schreef:fleurkelover schreef:ze is nog redelijk jong en ze durft te ontsnappen... ik vind het zo gewoon beter. ze moet het misschien in het weekend 4 uurtjes per dag dragen ! daar is er toch niet mis mee ? ze moet het niet heel de dag dragen. Als je terug leest zijn er mensen waarvan hun paard altijd met een halster rondloopt! dus ik denk niet dat fleur moet klagen
!
een paard went niet aan een halster door het te dragen, maar door het regelmatig om en af te doen. daar zit het probleem, niet in het aanhebben van het halster zelf. om is om. tenzij het halster pijnlijk knelt oid.

fleurkelover schreef:ze moet juist in het weekend (2 dagen), ongeveer 4 uurtjes haar halster moet dragen! Dat is 8 uur per week ! Daar is toch niets mis mee? Er zijn zelfs paarden die hun halsters dag en nacht aanhebben,dus ik denk niet dat fleur moet klagen !
! het is één met een onderlegging dus hij zit gemakkelijk
.
) 

) hubba schreef:gewoon omlaten. op de pensionstal waar ik sta staan de paarden overdag altijd buiten en in de zomer ook s nachts. Er ligt wel eens een halster in de wei maar er is nog nooit eentje blijven haken ofzo geloof ik. Als je hem niet te strak doet dan vliegt hij denk ik wel af ofzo wanneer ze blijven haken.