Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tjsongejonge, wát een inlevingsvermogen, géwéldig
Heb me helemaal kapot gelachen! (of zou dat de wijn zijn)
(neuh hoor)
JoyCiej007 schreef:Jeej, kom net terug van een avondje terraszitten en wijntjes drinkenTjsongejonge, wát een inlevingsvermogen, géwéldig
(neuh hoor)
en een mod? niet te bekennen, dus keet nog maar lekker even door. TS is ook helaas nergens meer te vinden, toch jammer, ze heeft nu toch al een aardige lijst met aanmeldingen voor het beleEren.......

Flying_Angel schreef:Maysie schreef:sssssttttttt zometeen luisteren ze ons af... ohhh nu weet ik het
Lees pb..Nieuw adres van clubhuis.
LadyElmira schreef:JoyCiej007 schreef:Jeej, kom net terug van een avondje terraszitten en wijntjes drinkenTjsongejonge, wát een inlevingsvermogen, géwéldig
(neuh hoor)
en een mod? niet te bekennen, dus keet nog maar lekker even door. TS is ook helaas nergens meer te vinden, toch jammer, ze heeft nu toch al een aardige lijst met aanmeldingen voor het beleEren.......
Maar natuurlijk zijn de mods als eerste opgevreten. Voor de nog levende bokkers in dit topic: Ik was zo druk met alles lezen dat ik mijn gruwelijk enge parkiet niet heb zien wegglippen. Kijk uit hoor, want hij weet waar jullie zitten! Met die grote tanden van hem vreet hij je ogen uit, en dan kun je de paarden en honden niet meer zien aankomen. Het zou toch niet waaaar zijn? De dieren keren zich tegen ons Huillhuil.