Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
waldo199 schreef:Misschien hebben mensen haar ooit iets pijnlijks aangedaan dat ze t niet meer leuk vind
maar ik snap niet waarom ze in zou moeten geslapen worden
aub, ga buiten spelen of lees het topic. Op dergelijke reacties zit TS echt niet te wachten. En aan diegene die schreef : "als je twijfelt, niet doen", zou ik het volgende willen vragen : niet doen voor wie ? Voor de pony, die mogelijk ondraaglijk lijdt ? Of voor jezelf die mogelijk een slecht gevoel heeft achteraf ?? Dat vind ik de meest egoistische stelling die je je maar kunt bedenken, eerlijk gezegd, want het paard heeft van dood zijn geen last, maar waarschijnlijk wel van het leven. sevke schreef:waldo199 schreef:Misschien hebben mensen haar ooit iets pijnlijks aangedaan dat ze t niet meer leuk vind
aub, ga buiten spelen of lees het topic. Op dergelijke reacties zit TS echt niet te wachten. En aan diegene die schreef : "als je twijfelt, niet doen", zou ik het volgende willen vragen : niet doen voor wie ? Voor de pony, die mogelijk ondraaglijk lijdt ? Of voor jezelf die mogelijk een slecht gevoel heeft achteraf ?? Dat vind ik de meest egoistische stelling die je je maar kunt bedenken, eerlijk gezegd, want het paard heeft van dood zijn geen last, maar waarschijnlijk wel van het leven.
Ik zou eerder zeggen : als je twijfelt : wel doen. Volg je instinct. .
sevke schreef:waldo199 schreef:Misschien hebben mensen haar ooit iets pijnlijks aangedaan dat ze t niet meer leuk vind
aub, ga buiten spelen of lees het topic. Op dergelijke reacties zit TS echt niet te wachten. En aan diegene die schreef : "als je twijfelt, niet doen", zou ik het volgende willen vragen : niet doen voor wie ? Voor de pony, die mogelijk ondraaglijk lijdt ? Of voor jezelf die mogelijk een slecht gevoel heeft achteraf ?? Dat vind ik de meest egoistische stelling die je je maar kunt bedenken, eerlijk gezegd, want het paard heeft van dood zijn geen last, maar waarschijnlijk wel van het leven.
Ik zou eerder zeggen : als je twijfelt : wel doen. Volg je instinct. .
Dinopino schreef:sevke ik weet niet hoe vaak jij al dieren heb moeten laten inslapen, maar wanneer ts starter zich deze week nog niet zeker voelt maar volgende week al haar twijfels weg zijn en zei volledig overtuigd is wat ze gaat doen zal ze de rest van haar leven niet afvragen had ik maar had ik maar.. De ene week mits geen medische of onhoudbare situatie zal voor de pony niet veel uitmaken voor de ts wel wanneer ze twijfelt.
Dinopino schreef:sevke ik weet niet hoe vaak jij al dieren heb moeten laten inslapen, maar wanneer ts starter zich deze week nog niet zeker voelt maar volgende week al haar twijfels weg zijn en zei volledig overtuigd is wat ze gaat doen zal ze de rest van haar leven niet afvragen had ik maar had ik maar.. De ene week mits geen medische of onhoudbare situatie zal voor de pony niet veel uitmaken voor de ts wel wanneer ze twijfelt.
xxSaschaa schreef:Dinopino schreef:sevke ik weet niet hoe vaak jij al dieren heb moeten laten inslapen, maar wanneer ts starter zich deze week nog niet zeker voelt maar volgende week al haar twijfels weg zijn en zei volledig overtuigd is wat ze gaat doen zal ze de rest van haar leven niet afvragen had ik maar had ik maar.. De ene week mits geen medische of onhoudbare situatie zal voor de pony niet veel uitmaken voor de ts wel wanneer ze twijfelt.
Ben het helemaal met je eens!! als dat paardje al die jaren ook op de wei heeft gestaan kunnen die extra paar dagen ook wel, als dat voor TS en zus beter voelt. Niemand wilt zich voor zn rest van zn leven zich afvragen of je wel goed gehandeld hebt met de situatie.
femo schreef:Lieve mensen, ze is zojuist heel vredig ingeslapen. voor de mensen die denken dat er nog wat aan te doen was met therapieën en dergelijke, alles is geprobeerd. Geen verbetering. Pony was vanaf veulen af aan al zo. Dierenarts dacht aan psychoses Of andere aandoeningen wat ze niet kunnen onderzoeken.. Straks wat uitgebreider antwoord.
femo schreef:Lieve mensen, ze is zojuist heel vredig ingeslapen. voor de mensen die denken dat er nog wat aan te doen was met therapieën en dergelijke, alles is geprobeerd. Geen verbetering. Pony was vanaf veulen af aan al zo. Dierenarts dacht aan psychoses Of andere aandoeningen wat ze niet kunnen onderzoeken.. Straks wat uitgebreider antwoord.