TS je kan toch gewoon grondwerklessen gaan nemen, genoeg aanbod in België.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
MaricoGraphy schreef:Astra (de haf) on een trailer zetten en wegbrengen? Geen goed idee, dan sterft de fjord ter plekke van een hartaanval denk ik door zichzelf op te jagen. Als ik Astra in een andere wei neem uit het zicht van de fjord staat de fjord al te roepen en zich tot in het zweet te lopen. Beestje is ocharme 35-40 jaar oud en heeft al wat kwaaltjes.
Het is het braafste paard dat ik ken, helaas te oud om mijn leermeester te zijn.
De merrie daarin tegen kan wel leermeester zijn voor mij. Al is zij misschien te aanhankelijk.
MaricoGraphy schreef:Nee met mijn eigen paard kan ik alles doen zonder problemen. Maar de haflinger die moet ik grondwerk mee doen om te tonen dat ik leider ben en niet hij.
miszblueeyes schreef:MaricoGraphy schreef:Nee met mijn eigen paard kan ik alles doen zonder problemen. Maar de haflinger die moet ik grondwerk mee doen om te tonen dat ik leider ben en niet hij.
het probleem ligt niet bij de halflinger maar bij jou.. dus dat je geen problemen hebt met je eigen paard heb ik mijn bedenkingen bij
Als jij denkt dat het zou helpen, wil ik wel met je mee naar de staleigenaar gaan om je probleem uit te leggen en ook even verduidelijken wat ik precies wil doen. Misschien dat die er dan meer vertrouwen in heeft? Want op zich gaan we geen gevaarlijke situaties uitlokken.
Gini schreef:Ik had je gepb't om je te helpen.Als jij denkt dat het zou helpen, wil ik wel met je mee naar de staleigenaar gaan om je probleem uit te leggen en ook even verduidelijken wat ik precies wil doen. Misschien dat die er dan meer vertrouwen in heeft? Want op zich gaan we geen gevaarlijke situaties uitlokken.
olafgek schreef:ik vind hem toch erg aan de longe hangen hoor! ook let hij totaal niet op jou. er staat (vooral bij de eerste foto) veel spanning op het touw en bij beide foto's zijn zijn oortjes totaal niet op kou gericht zoals het zou horen.
Ik zie hier een paard dat rondjes sjokt, niet 1 dat goed zijn onderbeen erop zet en allert aan het werk is