Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tabaflab schreef:unihorses schreef:toen ik meneer achter in de politieauto op kon halen...
hoe krijgt ie dat voor elkaar?
oh woeps met mijn reactie
dus alles wat hier in de buurt ontsnapt krijgen wij een telefoontje
maar gelukkig is het rustig
Frederieke_ schreef:ik ben een keer heel boos geworden toen ponylief niet stil wou staan maar perse naar huis wou, en dus op een gegeven moment in galop er vandoor ging om naar huis te gaan, toen ze eenmaal gestopt was heb ik haar een flinke schop onder haar hol gegeven, gekkigheid ook, pffff

NeverGiveUp schreef:Frederieke_ schreef:ik ben een keer heel boos geworden toen ponylief niet stil wou staan maar perse naar huis wou, en dus op een gegeven moment in galop er vandoor ging om naar huis te gaan, toen ze eenmaal gestopt was heb ik haar een flinke schop onder haar hol gegeven, gekkigheid ook, pffff
Klinkt ook niet logisch, paard stopt en is eindelijk braaf, en jij gaat schoppen!
Grapje hoor, ging vast niet helemaal op die manier hihi
) (verkeerd geformuleerd in vorige bericht, was wel gegaan als ik nu schrijf) en toen heeft ze toch echt wel een flinke oplazer gehad... weer terug gelopen, weer richting huis, weer andere kant op etc, wou ze nog wel een keer proberen maar toen kon ik het optijd doorbreken... 

Boos worden op een paard hoeft eigenlijk alleen maar als hij echt iets heel gemeens doet, niet om een bokje, of om ff weg te rennen, dat hoort er gewoon bij. Meestal heeft een paard altijd wel een reden om iets flauws te doen, hier kun je het met me eens zijn, of niet, dat maakt mij niet uit. Ik vind dat paarden nooit ECHT gemeen zijn. Maar dat is mijn mening

. Daarna heeft ie het nooit meer gedaan

Cassidy schreef:Mijn oudste merrie heeft mij een keer heel flink gebeten bij het aansingelen. Ze reageert anders nooit op aansingelen, ik ben voorzichtig bij het aantrekken maar dit had ik niet zien aankomen: voordat ik het doorhad had ze me bij mijn heup te pakken. En zo hard gebeten dat de huid stuk was en het bloedde (was door een shirt heen). Heeft het toen ook geweten, methode 37. Daarna ook nooit meer last gehad, en ook daarna geen reacties getoond met aansingelen. Waar het vandaan kwam weet ik tot op de dag van vandaag niet.