Je bent aldoor eerlijk en oprecht geweest...wilde het goede voor Lady...al was het alléén maar een borsteltje kunnen geven en de verzorging wat de exceem betreft...
een blijer paardje als weidemaatje van jouw paard...
Lichamelijke en psychische problemen maakten haar zoals ze was en ik ben er van overtuigd dat het veel erger was als dat het leek en dat ze nu rust heeft...dat is heel hard gezegd, maar ik had het veel erger gevonden als zo'n paard in de handel terecht komt...
Een speelbal voor degene die probeerd...maar wat als het echt niet gaat ???
Dan worden ze broodmager of juist tikkende bommen...en gaan jaren later alsnog naar de slager, want zelfs een spuitje is dan nog te duur !!!
Lady liet heel snel zien dat ze wel anders wou...je hebt haar in die korte tijd toch iets van vertrouwen en respect gegeven en zij weerkaatste dit momentsgewijs, mijn complimenten hiervoor...ook al was ze niet jouw eigen keuze, je zette jezelf toch voor Lady in ....mijn complimenten hiervoor en jammer dat het zo gelopen is....!
Dan ken ik ze ook wel anders...riepen altijd dat ze hun paard/pony nooit in de steek zouden laten...tot het moment dat het paard/pony ze echt nodig hadden...toen waren ze gevlogen en moest het paard/pony weg...