Ieder gevolg heeft een oorzaak...
Dat van Jij neem je iets te uitdrukkelijk op, maar je moet niet denken dat je een kuddehoofd wezen, je kunt hem proberen na te bootsen maar meer ook niet...
sjattukuh25 schreef:Ik bemerk aan hem net zoals vanochtend dat even een flinke tik met een gebalde vuist ook niet werkt, hij bijt behoorlijk hoor en het doet hem niets dat ik hem een tik geef. met alle pech erbij sloeg ik per ongeluk mijn hand tegen zijn tanden aan.
Wat is hiervan het gevolg? En vooral wat doet dit met de oplossing?
Daks schreef:gewoon nog harder slaan. Je kan beter ander voorwerp pakken zodat je je zelf niet zeer doet. Daks heeft het 1 keer geprobeerd om raak te trappen tegen mij en die heeft me een rotschop gehad dat ik een blauwe teen had. Maar hij heeft het nooit meer gedaan.
Aan wat draagt dit bij? Oozraak gevolg oplossing?
sjattukuh25 schreef:Goed, wij weten nu wat ons te doen staat, desnoods dan maar met iets zwaarder geschut
Poeh
troi schreef:Ja moet eerlijk gezegd ook zeggen dat ik ook een geval vindt waarbij ik serieus een stuk hout zou overwegen... Dan maar de hard way..
Dit kan niet meer dan gevolgen hebben....
knollentuin schreef:heb je ze wel eens bezig gezien in de groep? al zou je m met alle kracht met een stukkie hout een zwieperd geven denk ik nog niet dat je m net zo hard raakt als zijn vriendjes dat doen!
sjattukuh25 schreef:Ik zal er zeker allemaal rekening mee houden. en ga er allemaal op proberen te letten en uit te voeren natuurlijk, men neme een biels en houdt deze vast, paard haalt uit en gij slaat ermee voordat paard u bereikt met been.
Zou je dat ook doen met een hond die bijt? Jeetje wat zal die dan blij van je worden... En wat zal de trainer blij met je zijn dat je hem vet op zijn fl*kker hebt gegeven.
Nou, na deze training zal je wel een kindvriendelijk paard overhouden denk ik! Succes ermee, ik houd mij hier buiten, dit doordat ik dit gewoon niet eens kan lezen, als je deze aanpak moet gaan gebruiken heb je er echt de balle verstand van. Ik wens je heel veel succes met je jaarling. Veel mep plezier.