nl_t schreef:1133 schreef:zie topic [OPG] schreeuwen tegen paard?
ze gaat nu steeds verder , ze verzet nu zelf geen stap meer zonder de lucht in te schieten .
vinden jullie , dat ik dan een klap mag geven ? ik ben er zelf niet voor , maar naast dat het winter is , is ze ook aan het uitzoeken wie de baas is .
en ik bedoel een klap op het hoofd , de staleigenaar heeft het vanmiddag even van me overgenomen en ik zag dat hij mijn paard wel een beste dreun verkocht.
hij deed daarna wel normaal bij hem .
tips welkom:)
x femkePIK DIT NIET! het is toch duidelijk dat na die eene dreun hij wel normaal kan doen?? hoelanger je het uitstlet hoe moeilijker het is! neem anders je zweep mee!
die van mij kan dit kunstje ook ,d8 eers ook ,wat nu?? maar gewoon naast hem lopen ,naast ze hoofd [die van mij beet ,dan stijgeren en dan weg rennen] gewoon zodra die ook maar doet alsof ie je gaat bijten of harder gaat lopen ,en ongelofelijke lel verkopen [ik dee met zweep!] hij kan heus wel wat hebben hoor!! wees niet te lief ,zo te horen doet hij dat nu nmlk ook niet voor jou!
lekker nutteloose reactie ,zie net dat het beter begint tegaan!!
PIK DIT NIET! het is toch duidelijk dat na die eene dreun hij wel normaal kan doen?? hoelanger je het uitstlet hoe moeilijker het is! neem anders je zweep mee!

Klinkt zielig, en is het ook! moet hij mij ook nie bijten
.