Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bente_ schreef:Suusiejj
hierhier !
mjjaam .
Volgens mij is het bokt tegen 1 iemand .
heb net even de pagina's doorgelezen
en toen las ik ...
gebak dus ik dacht hmmm , hebbehebbehebbe
maar uhm.
ik vind het raar dat ze openings post weg doet,
en haar profiel verwijderd
Pyriet schreef:Kom op waar gaat dit over een meisje van 13... Is het niet ietwat gemeen wat hier nu niet gebeurt en is dit niet oftopic?? Het is een beetje raar uiteraard dat je iets plaatst en dan het verwijdert bij de eerste reactie met daarin een goede tipMaar om zo door te gaan over niets? misschien is het berichtje over de stalling wel geplaatst in opdracht van haar mam omdat zij geen lid is van bokt en dit het "paardenforum" is als je zo iets zoekt? Ik weet het ook niet hoor het is maar een gok. Ik vind het wel erg onvolwassen dat je een eigen paardje hebt en de eerste beste goede tip die je krijgt afslaat maar misschien moeten we het dan gewoon negeren ipv van doorgaan met reageren? Zo kan je eeuwig doorgaan denk ik..
Ik heb een tijd lang heel verkeerd les gehad dus les zegt niet alles (gediplomeerd instructie) Ik kreeg mijn eerste paardje wat nogal een zenuwpees is en die kreeg ik niet ontspannen het eerste wat zij riep wat strek maar aan die teugels. Naar een paar weken had ik het wel gezien en ben ik bij haar gestop ik ben toen gaan zoeken en zoeken en nog eens zoeken zo ben ik na een tijd buitenritten en rustig aan te hebben gedaan bij holistisch trainen.nl terecht gekomen ik heb nu 5 lessen gehad en mijn paardje loopt ineens ontpannen?!?Met dit voorbeeld probeer ik te zeggen dat les niet alles zegt zelfs niet bij gediplomeerd instructie het is bij mij nu twee keer mis gegaan dit gaat mij nooit meer gebeuren aangezien ik nu beter weet en weet hoe het niet moet! misschien heeft de ts iets aan mijn verhaal