Hinniken als je komt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sindbad

Re: Hinniken als je komt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 18:31

Bij ons hinniken ze vrij weinig. Met onze shetten, die staan met z'n tweeën, daarvan brummelt mijn ruin nog wel eens. Als ik thuis kom, naar hem toe loop, bij hun schuilplek of als ze eten krijgen. Mijn merrie doet dat meestal alleen met eten.
Mijn 2 jarige paard hinnikt soms als ik naar buiten kom, meer niet. En onze fries hinnikt vaak als ik de biks pak.
Soms word hier begroet, maar meestal niet. Ze kijken wel altijd op of kijken om de hoek van de deur opening als er iemand buiten loopt of naar buiten komt.

_manuela_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:37

Mijn paard hinnikt af en to. Wil ik hem echt an het hinniken krijgen loop ik met een bakje beloning de stal in en dan weer met beloning naar buiten.(deed ik om hem te leren dat ie terug moet wijken als ik iets in zijn voerbak gooi). Dan krijg ik een hinnik orkest haha. Tja de liefde van een paard gaat toch echt door de maag....

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 12:14

mijn vorige verzorgpony hinnikte altijd als ik kwam, mijn pony doet dat af en toe, en mijn shetjes vooral de kleinste komen altijd hinnikend naar men toe rennen zo lief

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 12:18

Oud collega van mij was vd week mee naar die van mij en ik zeg tegen dr nou gok maar eens welke van mij is..tja er stond er maar 1 luid te hinniken dus die keus was niet zo moeilijk Nagelbijten / Gniffelen

pris2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 18:54

Mijn paardje hinnikt ook als ik aan kom, leuk toch Lachen

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:30

Mijn pony hinnekte zondag toen die buiten stond en toen ik hem riep, zo lief. Lovers
Als die in zijn stal staat en ik klik met mijn tong, kijkt die meteen op. Lovers

ButeoButeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:02

Hinneken doet Zhanna niet, maar op de een of andere manier weet ze precies wanneer ik mijn poetskoffer (met snoepjes erin haha) buiten zet (ze staat overdag in de wei) want dan staat ze ineens klaar bij de uitgang van de wei. En ik gok dat t haar vooral om de snoepjes gaat.... Vingers aflikken Maar ze vindt t ook erg fijn om gekuffelt en gepoetst te worden en om lekker aan de slag te gaan Pling

Lisanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:47

Mijn paardje hinnikt ook altijd meteen als ik aankom, hij hoort het al meteen aan me scooter als ik aan kom rijden begint hij meteen, heel lief! Haha!

TaanStippel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:30

Mijn paard hinnikt vrijwel naar alles en iedereen die ze ziet als ze in stal staat, behalve als ze haar mond vol heeft met kuil, maar verder is ze gewoon heel sociaal. Knipoog

ButeoButeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:40

Bij ons op stal staat ook een paard dat hinnikt naar bijna iedereen van wie ze denk aandacht te kunnen krijgen. Ennneeh t is echt een schatje hoor, dus iedereen geeft r graag n knuffel Knipoog

mara_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:42

Ha ha ja, dat deed mijn pony ook altijd!
Maar of dat nou voor mij was of voor de koekjes in mijn zak...

PandorJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:44

Ha jaa hoor mijn shet doet het ook altijd. Tong uitsteken
Schrappen hinniken en grinniken. Haha!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:47

mijn toekomstige pony die ik nu telkens opzoek..
die komt vaak vanuit t achterste hoekje van ze wei aangegallopeerd dan staat hij op een heuveltje w8 even tot ik nog eens roep om zeker dr van t zijn dat ik t ben en dan komt hij hard aangestormd naar t hek...zo lief

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:49

Mijn paardje doet dit ook best vaak, vaak heel zachtes, maar soms ook harder, vooral als ik een keer een tijdje niet/minder geweest ben en als ik dan wel weer kom

PartOulOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:49

Mijn paard hinnikt ook Tong uitsteken Zeker als ze de auto hoort Haha!. Maar ook naar degene die 's ochtends voert Clown