palousa_boy schreef:Dat zijn ideale pony'sdie hoef je niet te raken..

Sorry Jwl

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayasha schreef:Oh kijk aan, palousa had gelijk!![]()
Vergeef me mijn (en ik denk dat de andere dat ook wel willen) wantrouwen Eikenbos. Ik ben al te lang op bokt denk ik.
Ben het met je eens. Zag laatst mijn ruin een fikse trap uitdelen naar de andere ruin en ik kon op het eerste zicht niets verschrikkelijks zien, dus dat paarden het enkel in uiterste nood doen is ook niet waar want de ontvangende ruin heeft van mij zelfs nog maar amper een tik gehad laat staan een trap omdat dat zo'n sulletje is dat op het kleinste signaal in bind..
YoutuberPMP schreef:Ik heb het op de manege gezien. Een paard die de kinderen vaak beet. Kinderen gingen het slaan en het werd van kwaad tot erger.
De mensen die zeggen dat schoppen wel effect heeft snappen echt niks van paarden en willen volgens mij gewoon maar wat opscheppen of een reactie uitlokken van mensen die echt om paarden geven
YoutuberPMP schreef:Ook komt daar nog bij dat als dit zou werken een politiepaard ook geen zin zou hebben.
Je denkt toch niet dat een politiepaard onder de indruk is van een schop van een relschopper. Deze paarden hebben geleerd om hiervoor niet bang te zijn. Als je een gewoon paard regelmatig schopt zal deze dezelfde houding aannemen en echt niet naar je gaan luisteren.
Het heeft alles met hiërarchie te maken en schoppen zal je echt geen hogere status geven bij een paard.