Silence schreef:Ik vind het ook zo erg, maar ik moest dat doen van pap.
Hij heeft zowieso geen geduld, dus hij was al chagrijnig omdat Silence de trailer niet op wilde.
Hij werd ook alleen maar bozer en toen ik Silence van die man af wilde pakken, mocht dat niet omdat hij naar huis wilde.
Ik had ook niks liever gedaan, echt hoor.
Dit wilde ik echt niet, was ook helemaal over mijn toeren daar.
Voel me er ook zo ontzettend schuldig over tegenover Silence. Ik stond daar maar en deed niks omdat dat niet mocht.
Nu komt er dus ook weer bij dat hij nu weer precies zo is als toen ik hem net had. Dat heeft me ruim 2 jaar gekost om dat er uit te krijgen. Weet niet of ik het voor elkaar krijg om daar weer 2 jaar aan te werken.
Je bent 21 toch, ik had echt niet zo over mij heen laten lopen, de pony is nu de dupe
Dat vertrouwen is niet compleet weg, je pony 'gebruikt' het op dit moment alleen even niet. Silence is je gaan vertrouwen door de manier waarop je met hem om bent gegaan de afgelopen jaren. Als je op diezelfde manier verder gaat, komt hij er snel genoeg achter dat jij nog steeds dezelfde bent, en dat je nog steeds 'goed' bent. Niet de moed opgeven! 

Ik heb een keer een paard onder dwang de trailer in gekregen........ en dat was met de vorklifttruck.......... das dwang