Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DresslOver schreef:Ja dat was inderdaad heel heftig, ging zo ongelofelijk hard, dacht echt dat ik haar kwijt zou raken die dag. Dat was ook wel de meest heftige uitbarsting die ze heeft gehad hoor, dat moet ik er wel bijzeggen. Het is nu echt mijn maatje, ben zo gek met dat beestje. Het blijken er dus 3 te zijn trouwens. (volgens mij ten minste, ik lees net dat je zegt dat dit vrij zeldzaam is.. )
SuperRoos schreef:DresslOver schreef:Ja dat was inderdaad heel heftig, ging zo ongelofelijk hard, dacht echt dat ik haar kwijt zou raken die dag. Dat was ook wel de meest heftige uitbarsting die ze heeft gehad hoor, dat moet ik er wel bijzeggen. Het is nu echt mijn maatje, ben zo gek met dat beestje. Het blijken er dus 3 te zijn trouwens. (volgens mij ten minste, ik lees net dat je zegt dat dit vrij zeldzaam is.. )
heb je er een goede foto van? of kan je die maken..
kruintjes helemaal in de maantop tellen niet mee aan de persoonlijkheid, ze moeten echt voor op het hoofd liggen zeg maar..

ben benieuwd of je iets over zijn karakter kunt zeggen hiermee. Het is dat plekje tussen het bakstuk en de keelriem, en dan net onder de schaduw.

IKbenEllen schreef:Mijn paard heeft op beide kaken een kruin (tenminste, zo ziet het er uit, of is het iets anders als het niet op het voorhoofd zit???), zal zo eens kijken of ik een foto kan plaatsen.
De veearts zei dat dat echt een apart herkenningsteken was, hij keek echt even van: wat is dit nou?
Edit: hier is ieben benieuwd of je iets over zijn karakter kunt zeggen hiermee. Het is dat plekje tussen het bakstuk en de keelriem, en dan net onder de schaduw.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-C7KLRALN.jpg
SuperRoos schreef:belker, ik ben helaas niet zo technisch met mn pc of programma's haha dus ik zou niet weten hoe ik het voor elkaar krijg..
prachtig dier hoor!
Dan heeft hij zijn eigen plan getrokken. Trouwens, als hij met rijden gelijk superbraaf is klopt er ook iets niet. dan moet je ook opletten. Kan zijn dat hij opeens een zijpad inslaat.