Als ik een dag niet ga doet een vriendin hem. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als ik een dag niet ga doet een vriendin hem.
.Ies_ schreef:Bij een druk paard: Als het paard op stal staat, zou ik zeker wel iedere dag komen en als het echt niet anders kan, regelen dat ie toch nog een paar stapjes buiten kan zetten.
Als die op de wei staat kan die best een dagje blijven staan.
Bij een rustig paard: Als ze op stal staat is een dagje niet komen, niet zo erg vind ik. En op de wei geld het zelfde.
kortom, het ligt eraan waar jou paard behoefte aan heeft. Sommige vinden het niet erg om een dagje op stal te staan, andere staan te trappelen om weer naar buiten te kunnen. Ik zelf kom iedere dag bij de paarden behalve op vrijdag, dan rijd ik western.
Oliviaatje schreef:Ik ga sinds kort 6 dagen in de week, dinsdag nietm anders red ik het niet qua tijd ivm mijn huiswerk. Ik vind het gewoon kunnen hoor, als ze zowiezo naar buiten gaan, uitemest én gevoerd worden, zie ik geen probleem.
. 

Of mijn zus gaat. We mesten zelf de stal, dus gaan we iedere dag. Soms gaan we zelfs allebei! En pony hoeft niet eens elke dag te lopen; ik ga ook vaak even voor een knuffel. Urielle schreef:Nee, op mijn stal wordt alles eigenlijk gedaan behalve rijden/longeren en poetsen. Ik vind het dan ook echt geen ramp als het er eens niet van komt.