HELP! Paard Dekt mens:P

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110974
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: HELP! Paard Dekt mens:P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 15:19

Dancie schreef:
ik heb normen en waarde maar zij niet je kent onze relatie niet toen ze 35 was ofzo miss ouder
heeft ze mij een kind van 12 bedreigd met alle botten in mijn lichaam te breken.

daarna heeft ze me een keer bedreigd met een riek dat ze hem wel even door me heen zou steken. nou nou hoe stoer ben je



Dan neem je het in PB of wees volwassen en negeer je het. Tjongejonge, dat schijnt wel heel moeilijk te zijn zeg. Ik vind de reactie over een varken zijn TE kinderachtig voor woorden.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Re: HELP! Paard Dekt mens:P

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 14:37

Moderatoropmerking:
Dancie: Het is absoluut niet de bedoeling mede bokkers aan te vallen of voor van alles en nog wat uit te maken. Behandel elkaar met respect en denk 3 keer na voor dat je iets post.

Ginootje: Misschien is het verstandig om eens goed naar de tips te kijken. Je opent dit topic om het stijgeren van de pony af te leren maar elke tip en suggestie die word gegeven veeg je van de kaart. In dat geval had je even beter na kunnen denken, en misschien geen topic hoeven openen.

Ginootje

Berichten: 2751
Geregistreerd: 10-07-06
Woonplaats: Rhoon

Re: HELP! Paard Dekt mens:P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 17:25

Fairie@Ik heb geen tips meer nodig dus van mij apart sluit dit topic!

merrieveulen

Berichten: 13889
Geregistreerd: 24-11-04
Woonplaats: Zwolle

Re: HELP! Paard Dekt mens:P

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:59

loveamira schreef:
whahaah! ik herken dit gedrag wel Haha! een hengst bij ons probeerde zijn moeder te naaien Tong uitsteken en daarna zijn oma whahaha Knipoog maar tja zal er wel even boos om worden Knipoog hij ziet je gewoon als zijn meisie Knipoog haha (sorry moet er even om lagen Tong uitsteken) even flink kwaad worden! komt het vanzelf wel goed!


en zo werkt het dus niet. even flink boos worden haalt op lange termijn niets uit, het paardje moet met andere ogen naar mensen leren kijken, en dat bereik je niet met een keertje boos worden.

Ginootje

Berichten: 2751
Geregistreerd: 10-07-06
Woonplaats: Rhoon

Re: HELP! Paard Dekt mens:P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 20:17

Bedankt allemaal! Hij doet het gelukkig niet meer
het topic mag gesloten worden

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110974
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: HELP! Paard Dekt mens:P

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 20:20

Je blijft anders zelf reageren Haha! Al doe je dat nou niet dan zakt het topic vanzelf omlaag Lachen

Ginootje

Berichten: 2751
Geregistreerd: 10-07-06
Woonplaats: Rhoon

Re: HELP! Paard Dekt mens:P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 20:21

Okej bedankt voor de tip!