Amber schreef:Cassidy schreef:En zo snel mogelijk een afspraak maken om te laten ruinen.
ONZIN !
Dat meen ik echt.. Ik heb nu een Hengstveulen van 7 maanden oud. Zolang je goed correct, consuqent en eerlijk blijft moet het heus te doen zijn.
Je hebt dus geen ervaring uit eerste hand. Ik spreek je over een aantal jaar wel weer.
En even een realiteitscheck: ook als er van buitenaf geen triggers komen die hengstengedrag kunnen veroorzaken, kan het zomaar ineens tot een aanvaring komen. Je staat soms weleens niet zo stevig in je schoenen, hebt je aandacht er weleens niet bij, loopt met 40 graden koorts bij de paarden omdat ze toch gedaan moeten worden...en niet altijd ben jij de enige die met dat paard omgaat.
[/quote]
Ik zou maar niet zeggen dat ik geen ervaring heb !! Integendeel.. Ik heb genoeg hengsten gereden, opgevoed, ingereden.. Noem maar op. Buitengereden, wedstrijden, lessen, dus alsjeblieft je mond houden over het feit dat ik geen Ervaring heb ?! Dat jij misschien alles als Gevaarlijk ziet, moet je zelf weten, maar probeer dan niet mensen te overtuigen.. dat 'niemand' een hengst mag houden, en gelijk moet ruinen...
of is de hengst in kwestie zich er niet bewust van dat hij hengst is?

Heb het eventjes helemaal gelezen. Van irrelevante olifanten opmerkingen die op niets slaan tot zucht...
Hoeveel wedstrijden dat ik al niet gezien heb. En dat waren niet eens hoge