Tot hoe laat gaan jullie naar jullie paard?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
K_im
Berichten: 3958
Geregistreerd: 30-12-06

Re: Tot hoe laat gaan jullie naar jullie paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 17:22

Ligt er aan welke dag het is i.v.m. school. In het weekend ga ik in de ochtend en doordeweeks meestal 's avonds.

Elchjen

Berichten: 108
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Achterhoek

Re: Tot hoe laat gaan jullie naar jullie paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 17:25

wij hebben de paarden thuis staan Bloos Haha!
maar ik ben als ik uit school ben en ik hw heb gemaakt ben ik bijna altijd druk met de paarden
het ligt er natuurlijk wel aan of ik ga rijden of niet maar dat is vast bij iedereen wel Knipoog

abdoulalover
Berichten: 3
Geregistreerd: 13-01-07

Re: Tot hoe laat gaan jullie naar jullie paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:15

ik heb geen eigenpaard Huilen maar wel een verzorgpaard ik ga er na school heen rond kwart voor 4 ben ik er tot soms 5 uur en in het weekend smorgens en vaak smiddags ook nog en in de vakanitie ook vaak zoals ik het weekend maar ik er nog niet op rijden want ze is pas 2.5 maar ik geen haar eten en verzorghaar en zet haar soms op stal als ze in de wei staat en verder knuffelen met haar en foto`s maken Knipoog

mriinaa

Berichten: 753
Geregistreerd: 10-07-06
Woonplaats: Gilze

Re: Tot hoe laat gaan jullie naar jullie paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 19:59

in de winter ben ik er vaak van half 4 tot half 6, omdat het dan donker is. In de zomer moet ik meestal ook voor het donker thuis zijn, of als ik de volgende dag weer naar school moet rond half 10 -10 uur.

gunner

Berichten: 30
Geregistreerd: 31-12-06

Re: Tot hoe laat gaan jullie naar jullie paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 23:44

ik ga op heel verschillende tijden kan 's ochtend zijn om 10 uur maar ook 's avonds rond half 8