Suzanne F. schreef:manubres schreef:Ik geloof zelf niet dat een paard zo enorm gaat bokken puur alleen uit ondeugendheid. Maar hopelijk heeft hij gelijk en gaat het helemaal goed komen!
Ik ook niet. En ik begrijp eerlijk gezegd niet dat ze het ‘niet nodig’ vinden om hem niet op de foto te zetten. Uiteraard jouw eigen keuze maar ik had hier nooit in meegegaan. Voordat ik er een cowboy op zette die hem zou aanpakken zou ik zeker willen zijn dat hij niks mankeerde. En een veearts heeft geen rontgen-ogen. Geen gevoeligheid op de rug zegt helemaal niks helaas. En ik spreek uit ervaring.
Ik geloof niet dat dit verzet komt uit ondeugend uitproberen. Maar goed, het is niet mijn paard gelukkig dus het is ieders eigen keuze. Ik had hem opgeladen en naar een kliniek gebracht en weer opgehaald als hij door de molen was geweest.
Dat idd.
Die van ons had zo 'op de tast' ook geen zere rug. Bleek na een scan en foto toch wel degelijk iets niet lekker te zitten. En helaas voor ons ook een terugkerend probleem. Geluk bij een ongeluk dat het geen kissing spines is. Maar zonder foto hadden we dat dus al niet geweten.
Maar hoop dat het idd vanuit zn benen komt en dat je paard weer braaf is als dit opgelost is.