Ravottie18 schreef:Ik dacht ook al Voedernijd maar er was geen aanleiding voor omdat ze al gegeten hadden en we totaal niet met het voer bezig waren.. had enkel van afstand gekeken of er hooi voldoende was. Nu heb ik zojuist contact gehad met de vorige stalbaas van ravottie. Die man wist me te vertellen dat dit zeker niet de 1e keer was dat hij dit gedrag heeft. Hij heeft zijn dochter haar tanden eruit gemept, zijn zoon (hetzelfde als mij) een hap vlees uit zijn arm en de stalhulp heeft de dood in de ogen gekeken nadat hij haar goed tussen gehad heeft.. Vind het niet normaal dat iemand een paard verkoopt zonder dit erbij te zeggen!! Blijkbaar is hij met de fles groot gebracht Door dat zijn mama gestorven is bij de geboorte. Heel erg allemaal, maar als je die dingen weet kan je daar rekening mee houden.. vond ze blijkbaar niet nodig om erbij te vermelden, triest!
Ik heb nog niet alles gelezen in dit topic maar ik lees hier een overeenkomst met mijn verzorgpony.
Deze was ook met de fles groot gebracht!
Mijn verzorgpony was echt mega vals! Die kwam met de mond open op je af gerend in de wei. Ook trapte die gericht na je. (Leuke kinderpony als ik er nu over nadenk
)
Ik denk ze daardoor iets hebben gemist in de opvoeding.
Edit: heb nu het topic gelezen en lees dat meerderen zeggen dat veel flessenveulens niet te vertrouwen zijn. Missen idd respect voor mensen.
Echt verschrikkelijke situatie ts. Sterkte met je beslissing wat je ook gaat doen.
Laatst bijgewerkt door liesen op 06-12-16 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt