ik heb er nu een op het oog met de schofthoogte van 1,05 een A Welsh merrie, maar mijn ouders moeten overleggen en dat duurt altijd zo lang...
Ygritte
Geplaatst: 23-05-16 20:18
Wat superleuk TS! Alles gaat helemaal goedkomen daar, super!
Laat je ons wel foto's zien van je nieuwe eigen kudde straks?
nanne02
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-16 20:19
ja, dat zeker!! ik hoop dat mijn ouders ook instemmen!! Ik hoop het zo!! en als het wat wordt horen jullie dat zeker en dan zullen er ook vast leuke foto's komen
Welshje is het niet geworden, maar wij hebben nu een stuk of vijf shetjes geïnformeerd, en zaterdag ga ik met een bekende naar de stal waar haar paard staat en dan mag ik ook rijden! Zij heeft mij ook wat uitgelegd hoe ik met Kylie om moet gaan
leuk!hoop dat er leuk shetje voor jullie tussen zit!
nanne02
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-16 15:36
Hey allemaal, Toch nog even een update. Na een poosje zoeken hebben we de juiste gevonden! Ik heb maar liefst 2 maatjes voor Kylie er bij kunnen kopen! mama shet met veulen. Lian, de mama, en Mirza, het dochtertje. Tis al weer een poosje geleden dat ik ze er bij heb gekregen, maar ik wilde het jullie toch laten weten anders weten jullie nog niets ben super blij met ze, kheb nu gewoon !!!!!3!!!!! Pony's! ondertussen gaat het onderling ook steeds beter. Ik wilde het toch even kwijt ookal geniet ik hier al een poos van
dank jullie wel!!! ik zal straks even een foto van mobiel naar de pc verzetten, dus zo even een fotootje oja, ze zijn nu op het moment heeeeeeeel dik, maar daar ben ik mee bezig
nanne02
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-16 16:59
1. dikke plof kip, die luistert naar de naam Lian, ze is op dit moment mama van een knappe merrie veulen 2. De 2 ukkies, links Kylie en rechts de kleine Mirza, Mirza krijgt steeds meer een witter kopje, wat denken jullie wat het word?? 3. Dikke Lian op de voorgrond en daarachter Kylie en Mirza 4. de laatste, van mijn rare toverbal, die op dit moment oranje stippen heeft op d'r koppie
nuscaniels
Geplaatst: 25-09-16 21:14
Wat een leuk stel heb je nu zo samen. Top dat ze niet meer alleen staat.