Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
http://www.freewebs.com/pietershof/NathalietjeB schreef:ik heb niet alles gelezen maar is er al eens geprobeerd om te grondwerken met dit paard?
ik heb t idee dat dit een groot dominantie probleem is bij t paard

ongecompliceerde gezonde beestjes raak je aan de straatstenen niet kwijt
en daar ligt de kleinere weide weer gunstiger voor.

Cer schreef:Heel hard gezegd, blijf dan doormodderen...![]()
Je wil de beste oplossing? Je wil de beste oplossing waar jij beter van slaapt. Ze moet naar zee ( weet je zeker dat ze er geen last meer van heeft dan, als ik zo even lees hoeveel je aan die jeuk moet doen), ze moet naar iemand met verstand van zaken. Jij bent er bang van maar wil TOCH nog met haar aan de slag en ze mag niet in onkundige handen vallen....
Persoonlijk vind ik nog steeds dat er eenvoudiger paardjes zijn die dringend een goed tehuis zoeken, maar die hoeven niks te verwachten omdat ze niets mankeren?
Gewoon blijven proberen dan, een paar deskundigen erbij halen, en hopen dat het paard niet langzaam nog veel gekker wordt van de jeuk #wateenfeest![]()
En misschien valt t wel alles mee, heeft ze niet zoveel jeuk maar maak je het erger dan het is. En doet ze niet zo lelijk maar heb je gewoon geen verstand van zaken en doe je het helemaal fout.. ook dat kan![]()
Dan zal t heus wel goedkomen
slachten krijg ik een wervelwind over me heen , herplaatsen van haar is ook niet goed, deskundige erbij halen blijkbaar ook niet, ja een plekje aan de zee, heb jij die toevallig over?