Dat er voor de nieuwe pensionklant wellicht meer speelt kan wel zijn maar daar hoeft de rest van de wereld geen last van te hebben
Laat haar maar lekker waaien en doe gewoon lekker je ding met je paardje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mang schreef:Ik hoop oprecht dat die eigenaresse dit topic niet te lezen krijgt. Hoewel ik er van uit ga dat ze vroeg of laat wel een keer door iemand word getipt.
Iedereen spreekt maar vol lof over hoe je ermee omgaat, maar ik vind het eerlijk gezegd dieptriest dat dit allemaal zo op internet moet. Nóg triester vind ik hoe sommige hier reageren met 'die spoort niet' of 'die heeft zelf een rangorde probleem'. Lekker makkelijk praten zo met 1 kant van het verhaal..![]()
Nee sorry, ik ben blijkbaar de enige, maar vind het juist absoluut níet netjes hoe je dit aanpakt.

mang schreef:Ik hoop oprecht dat die eigenaresse dit topic niet te lezen krijgt. Hoewel ik er van uit ga dat ze vroeg of laat wel een keer door iemand word getipt.
Iedereen spreekt maar vol lof over hoe je ermee omgaat, maar ik vind het eerlijk gezegd dieptriest dat dit allemaal zo op internet moet. Nóg triester vind ik hoe sommige hier reageren met 'die spoort niet' of 'die heeft zelf een rangorde probleem'. Lekker makkelijk praten zo met 1 kant van het verhaal..![]()
Nee sorry, ik ben blijkbaar de enige, maar vind het juist absoluut níet netjes hoe je dit aanpakt.
Hopelijk escaleert de boel niet verder, denk dat de nieuwe klant al eerder dergelijke hommeles heeft meegemaakt rondom haar paard en daarom zo om zich heen slaat, pure zelfverdediging lijkt dit. Joolien schreef:Dat is de verantwoordelijkheid van diegene met het nieuwe paard is mijn idee. Ik zou aandringen dat het nieuwe paard uit de kudde wordt gehaald zodat jij er bij kan en dan moet de nieuwe zelf maar uitzoeken hoe zij dat aanpakken. Lijkt me niet jouw probleem en verantwoording.
Benno08 schreef:die spoort echt niet
Benno08 schreef:die spoort echt niet
Benno08 schreef:Zo paard, zo baas toch?
SiTer schreef:Boompje1985 schreef:Blijkbaar heeft de eigenaresse van het nieuwe paard ook een rangorde probleem![]()
![]()