aeolusnr1 schreef:Je blijkt hier lukraak wel een paar dingen te vertellen, maar er zijn er al meerdere die hier al aangeven waar blijft je antwoord ?
En idd ik heb jou een heel eerlijk voorstel gedaan , en heb ook hier op het forum jou info gegeven, maar daar reageer je idd ook niet op.
Ik weet niet wat je eigenlijk wil bereiken met op deze manier met jouw vraag hier te stellen, je wil eigenlijk duidelijk geen hulp, denk ik toch.
Naar mijn mening is dit gewoon een soort reltopic, het is je wat dat betreft zeker leuk gelukt.
Maar een paardje na zo'n korte tijd al afschrijven als echt onhandelbaar, nee dit is gewoon onzin.
Mijn antwoord: HET DIER GAAT DE DEUR UIT! Dat was nog niet zo tijdens het openen van het topic, maar dat besluit is nu wel genomen, na het voorval met de kleine meid. Deze voortgang is ook duidelijk en helder gecommuniceerd hier in het topic. Ik heb dus niets meer aan hulp zoals door jou aangeboden, dat zo zonde zijn van onze beider tijd. Hoe aardig, behulpzaam of goed bedoeld ook.
Een reltopic? Nooit mijn bedoeling geweest, zoals al een keer eerder vermeld. Als ik weer relle ga ik wel op kickboksen. De enige reden dat ik nu nog reageer in het topic is om de oprecht gentresseeerde mensen, die alles lezen en vanaf begin meeleven, op de hoogte te houden van de voortgang van de situatie.
Ik hoop dat ik nu duidelijk antwoord heb gegeven op je vraag en ik moet je teleurstellen dat dit geen reltopic is. Als je wilt rellen verwijs ik je naar een van de velen topics op het forum over 8-jarige meisjes die stoere hengsten van 2 zadelmak maken.
Goedemiddag!
!