jus schreef:Tsjaaa heb een heel leuk gelders paard op stal die moeilijk te laden was (eenmaal erin keihard er weer uit) , iemand bood aan met NHS te helpen , als een paard kan lachen, mannetje werd gewoon overal heen gedragen grote gelder en hij net een lappepop en probleem werd steed erger paard had lekker door dat dat mannetje niks was , ik heb dit paard nog nooit geslagen omdat het een lief dier is maar werd het zat , zweep erbij gepakt aan beide kanten , hij keek naar links en rechts dacht oliebol dit word serieus en liep gewoon erop , moet even aantikken van achter dat hij weet dat hij er niet uit mag schieten ,maar gaat steeds beter , gepruts met NHS was dus voor dit paard geen oplossing.
Je moet niet iemand vragen die toevallig een boekje heeft gelezen maar iemand die inmiddels al zijn sporen heeft verdient in het NHS. Hier op bokt bijvoorbeeld zijn al veel ervaringen uitgewisseld. Dus iemand vinden met kennis van zaken is niet zo moeilijk.
Misschien heb ik mazzel gehad de juiste mensen te hebben gevonden. Slaan is voor mij nooit een optie (geweest). Ik ben er dan ook fel op tegen. Vaak is het een wisselwerking dus kan het net zo goed de fout van de eigenaar zijn. Dan is het paard dus de dupe.