Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sofy schreef:jazzgps schreef:(...)Ik was vergeten om bij de openings post te schrijven. dat hij het ook doet wanneer hij de wei in en uit gaat.
Ik zou dan (...) bij de wei beginnen denk ik, iets minder risico's voor eigenaar en pony en meer ruimte om te corrigeren/grondwerken. Met een beetje geluk los je het buiten op, en is het probleem binnen dan ook opeens verdwenen.
staan, in het gangpad. jazzgps schreef:Met die paal gaat het niet lukken, mijn pony wil daar niet aan vast staan,
En raakt daar van in panniek met vlucht gedrag en zich los te gaan trekken,
Wij hebben de pony aan twee stalwanden vast gemaakt. met twee longeerlijnen,
In het gangpad. dit ging wel al wat beter, de pony begon wel naar voren te vliegen maar had naar een tijdje door,
Dat het geen zin heeft ,omdat hij vast stond tussen de twee stalwanden in het gangpad,
Daarna hebben we het nog in de stal geprobeerd maar dat ging het zelfde als voorheen,
Je kan ook niet alles in een keer willen dat meteen goed gaat,
Ik ben trots op mijn pony, dat hij uiteindelijk toch stil bleefstaan, in het gangpad.
jazzgps schreef:mika11 en yvonnedv, hebben jullie niks beters te doen. ?
Volgens mij zijn jullie volwassen, maar jullie gedragen je als een stel kleine kinderen,
yvonnedv schreef:jazzgps schreef:yvonnedv sorry hoor maar er komen hier nog een aantal vragen voor bij, dat ik wel is vergeet om de vragen te gaan beanwoorden.
Dit doe ik niet express.
En nu geef je nog geen antwoord. Je hebt wel een erg kort geheugen