Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar ik ken iemand die ook stommen opmerkingen maakt en ik wil niet heel naar overkomen maar ik denk dat het ook temaken heeft met je inteligentie als je vmbo-t doet denken veel mensen dat ze heel goed zijn en een heel groot ego hebben en zich daarom super volen. Ik doe gymnasium en ik denk ook meer na over wat ik type en ik vind dat Zsazsa wel iets meer mocht nadenken dat 13 jarigen de wijsheid en de pracht hebben maar er zijn ook met faal angst en een negatief zelfbeeld en deze denken helemaal nietzo maar goed dat is mijn mening en die van jouw is die van jouw[/quote]
Het gaat om je ervaring en de kennis die je er van hebt verzameld/kent, niet om je niveau. Blabla1980 schreef:Blabla1980 schreef:wat verzin ik er dan bij?
En voor de duidelijkheid, ik val je niet aan...ik geef mijn mening
Maargoed als jij denkt dat je tegen een muur banketstaaf..prima. jammer dat mensen zo snel boos worden op een discussieforum
MarkusHaifa1 schreef:Jee, iedereen doet alsof een paard dood gaat van een JU... Het is mss een 'grote klap' voor het paard, maar hij raakt er heus wel weer bovenop met een beetje tijd hoor...
.
, al zie ik ook liever kinderen een pony poetsen, dan dat ze een JO met zo'n pony doen.)