Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mindfields schreef:Ik zou toch ook best zuinig zijn op de heupen en schouders van mijn paard, maargoed dat ben ik
Larissa0304 schreef:Jullie kunnen mij geloven, ik ken TS en heb met haar gepraat over dit toppic, maar TS negeert jullie adviezen niet.
Bomba schreef:Ik vind het helemaal niet normaal als een 2-jarige steigert. Maakt niet uit welke leeftijd een paard heeft, steigeren aan de hand mag niet en moet dus afgestraft worden, en niet alleen met je stem, maar ook door bijvoorbeeld een ruk aan de lijn of touw, of een klap met de zweep. Wanneer je het toestaat kan het erg uit de hand lopen, en corrigeren met alleen de stem heeft geen nut. Of echt corrigeren, of snel stoppen met longeren en dat uitbesteden aan iemand die er wel mee om kan gaan.
Alou schreef:lieve allemaal! Bedankt voor jullie reacties, ik ben gstopt met 'longeren'. geen zorgen. Ik weet genoeg.. groetjes Alou!
@ ikdoemaarwat, je bent zelf fotograaf je weet dat het een moment opname is, het is alleen voor een foto geweest, niet aan gezingeld niks. geen commetaar aub