Aparte topictitel dan wel weer...
Overigens ben ik zon doehetzelfprutser.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

anneliesdj schreef:Zeg Ashkerlon; hadden die mensen uiteindelijk ook door wat ze aan het doen waren?
Ik heb ook eens iets vergelijkbaars gezien, eindigde ook op die manier maar 't volk had niks door en ging gewoon verder.

suleilitha schreef:Het punt is dat hij de laatste jaren weinig tot nooit met andere paarden heeft gestaan, StillAngel, dus dat is het niet....
Verder zit ik even te denken over wat je bedoelt met negatieve energie overnemen van mensen, wat ik niet uitsluit natuurlijk, alleen ik weet niet of een paard in staat is om energien daadwerkelijk óver te nemen.
Het juiste woord voor zijn karakteromschrijving is denk ik slaafs, en verder is het net of hij als het ware "stemmingsloos" is. Net of het dier geen eigen ik, geen eigen karakter heeft, snap je? Maar eerder een compleet afgerichte automaat is.
Is mogelijk een idee, Ellepel, om hem bij veulen te zetten. Verder is ook zijn bloed onderzocht, ik kan niets bedenken wat niet is onderzocht, hij is helemaal nagekeken. En er is niets gevonden.
Ik heb het altijd een beetje dom gezwam gevonden dat een paard depri zou kunnen zijn maar als ik deze bestudeer heb ik ernstige twijfels.
Zou het kunnen zijn dat dit een slachtoffer is van eindeloos ge-join-up waardoor zijn wil finaal is gebroken? Of zit ik er nu helemaal naast?
Apple, ik weet dat niet alle paarden racend en snorkend de paddocks onveilig maken al heb ik hier wel een paar van die gekken rondlopen die dat dagelijks doen
Maar deze vertrekt helemaal geen spier, hij reageert echt echt echt he-le-maal nergens op!
Voeding ga ik navragen.
suleilitha schreef:Vanavond gaat hij weer naar huis, hij loopt nu hier met twee ruinen en een merrie buiten.
Wat ik zopas zo raar vond, is dat mijn ruin hem ging schrapen met de tandjes over de hals en hij het wel toeliet maar niks terugdeed. Ruinemans ging even later hem staan likken, ook dat laat hij toe en hij keek wel wat nieuwsgierig, maar ook weer geen respons.

) en ik vind veel tips die hier gegeven worden erg goed.
) op loslaten die een paar middagjes per week tegen hem gaat staan kletsen en aan hem gaat lopen frutten. Misschien leert hij dan dat mensen niet altijd maar van hem willen dat hij iets voor ze doet. Kan misschien een gekke gedachtegang zijn, maar een kind is minder bedreigend dan een volwassene.
Ik vind het erg moeilijk.