Allerlei vragen over Shetlandveulen opvoeden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Judith_K

Re: Allerlei vragen over Shetlandveulen opvoeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 17:36

Dankje willeke_nijs, ik zal kijken of dat werkt..
en waarom ik een shet heb genomen, omdat ik de moeder van deze ook als veulen heb gekregen en ik kan alles met dat beestje er kunnen zelfs kinderen op rijden dus ik zie het probleem niet hoor, in plaats van dat jullie tips geven gaan jullie alleen maar lopen zeuren over dat iedereen hier die een vraag stelt over de opvoeding gelijk niet met ponys overweg kan. Dat gaat natuurlijk nergens over, ik word juist vaak gevraagd om jonge paarden te berijden en ze op te voeden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 17:38

Wat denk je van een halstertouw, Judith??? Haha!
En dat je wordt gevraagd om jonge paarden te berijden en op te voeden zegt ook niet alles, je hebt nou eenmaal ook paardeneigenaren die er zelf ook maar matig van af weten Knipoog

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 19:56

Hier heb je mijn verpeste merrieveulen Clown

Afbeelding

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:45

ooooh foei linda! Hoe durf je er nu al een ruitertje op te zetten
whahahaha Lachen
Natasha staat echt te stralen langs haar pony! Geweldig leuke foto!!!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 19:41

willeke_nijs schreef:
ooooh foei linda! Hoe durf je er nu al een ruitertje op te zetten
whahahaha Lachen
Natasha staat echt te stralen langs haar pony! Geweldig leuke foto!!!

Ja ik ben zooooooooooooooooo slecht voor mijn dieren Tong uitsteken Duivel Clown
Sanne vind echt alles prima Haha! Tis een geweldige pony!
Vanochtend toen ik ze naar buiten deed waren ze samen aan het rennen! Ze zijn eindelijk vriendjes.....
Morgen ga ik ze weer eens borstelen, is nu een week geleden. Ook mag ze weer mee aan de leadrope lopen, vind ze helemaal niet erg!
Ze weet het nu inmiddels precies als ik met eten aan kom (emmer) en staat al klaar om dr hoofd erin te duwen. In het voerhok komt ze niet meer, ze weet dat ze netjes buiten moet wachten.

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:57

je moet wel opletten dat je juist omdat ze alles goed vind haar niet overvraagt. Die fout heb ik met casandra in het verleden ook gemaakt. Zij was zo'n paard wat alles goed vond, maar binnenin een heleboel stress opstapelde en dat leidde dan tijdens het rijden tot grote problemen.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 13:38

willeke_nijs schreef:
je moet wel opletten dat je juist omdat ze alles goed vind haar niet overvraagt. Die fout heb ik met casandra in het verleden ook gemaakt. Zij was zo'n paard wat alles goed vond, maar binnenin een heleboel stress opstapelde en dat leidde dan tijdens het rijden tot grote problemen.

Maak je geen zorgen, ik weet dat......Voor de rest van deze week heb ik haar niks laten doen.