Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Uit de analyse komt dat 70% van de paarden met 2 kruinen sterker en emotioneler reageert dan gemiddeld, ze kunnen op zeer onverwachte momenten van streek raken zonder enige aanwijsbare reden. wanneer zo'n paard zijn zelfbeheersing verliest is het belangrijk hem even te laten gaan en dan weer tot rust te laten komen. straffen helpt niet en versterkt het ongewenste gedrag alleen maar, het paard zal onwilliger worden.
vaak kunnen ze ook slecht tegen stress
SuperRoos schreef:joviban, apart idd, ik zie nu goed waar hij zit maar zie hem niet van dichtbij, toevallig ook een foto van dichterbij haha

) de afgelopen weken zo expressief is geworden. Je ziet 'm op afstand al. En ik vroeg me af of dit iets kan betekenen.

kan me zo voorstellen dat het bij haar niet opgaat, wordt direct gestabiliseerd door haar andere kenmerken
Dit is nog een beetje sullige foto van haar hoor.. 
SuperRoos schreef:ik zal eerlijk zijn, die met de 3 kruinen, zo'n combinatie heb ik nog NOOIT gezien
het gaat niet om de 3 aaneensluitende kruinen, die staan dus voor een gecompliceerder paard maar niet onvoorspelbaar..
ik ben dus heel benieuwd hoe je haar persoonlijkheid omschrijft
leert me een boel!
Ik wist allang dat ze een heel bijzonder en speciaal paard is!

zonder flits
met flits 

Je ziet dat er net onder haar kolletje één zit, en aan de bovenkant zit aan allebij de kanten langs haar kolletje er twee.