Aspirer schreef:Van mijn pa mag k niet meer bij nyn komen, hij vind haar idd gevaarlijk en als er niemand komt brengt hij haar naar de slacht. De prijs is 1500 omdat er anders jan en alleman op afkomt en ze alsnog bij de slacht kan belanden. Iemand die met dit karakter om kan gaan is bereid om dit bedrag ervoor neer te tellen. Maar ik wil ajb geen verwijten want ik heb niks meer te zeggen over nynke
Ja hoor, ik denk eerder dat je pa gewoon geld wil vangen voor dit beestje. Dit paard is niet vals ofzo, kom op, zeg. Het is vervelend dat jij gewond bent geraakt, maar met de juiste lichaamstaalkennis kun je een hoop voorkomen. Met dit paard is nog van alles te doen. Vind jij het niet waard om voor haar te vechten? Om ervoor te zorgen dat ze bij een goede, liefdevolle en krachtige eigenaar terecht komt zonder dat haar leven nu al wordt beeindigd?? Het is jouw vader, doe er iets mee alsjeblieft!!
Ik heb al een paard en een jonge dochter en heb helaas niet meer tijd voor een paardje erbij, maar anders had ik haar gekocht (wel voor een iets lagere prijs en toebehoren e.d. hoef ik niet). Je moet wel reeel zijn, aan Nynke zit door deze ervaringen een hoop extra werk. Heb je dan niet liever een goed tehuis voor iets minder geld dan de slacht?????