Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Helma_Edda schreef:* De Penny maakt veelvuldig gebruik van het woord 'zielig', 'sielugh', 'zielug' of een variant hiervan. Ook MSN-taal is populair in het Penny-circuit.
* De Penny houdt van verwaarloosde en/of mishandelde paarden en wil ze graag redden.
Nope
* De Penny grijpt naar onorthodoxe geneesmiddelen in geval van verkoudheid of andersoortige medische problemen. Voorbeelden zijn: Groentesoep, Bossche bollen en bakstenen.
Nope
* De Penny vindt dat er dag en nacht met een paard getut moet worden, ook als het paard daar regelmatig bezwaar tegen aantekent. Dit geldt speciaal voor veulens, jaarlingen en twenters.
Nope
* De Penny biedt zich altijd aan als luisterend PB-oor in geval van dode paarden, pony's met koliek en afgefikte huizen. Meestal kent ze de betreffende bokker niet.
Nope, PB'en mag altijd bij mij maar niet alleen daarvoor..
* Penny's zijn veelal groene bokkers, echter zeker niet altijd, laat dus in geen geval uw aandacht verslappen als het om een doorgewinterde bokker gaat!
..
* De Penny reageert doorgaans erg fel als hij/zij wordt aangesproken op haar Penny-schap. Laat u hierdoor niet van de wijs brengen maar houd voet bij stuk, u als gediplomeerd Patrouillant weet immers waar u het over heeft.
Tja weet nu wat het inhoud het zal allemaal wel xD
* Sommige Penny's maken overal waar ze komen vlechten in manen en staart, al dan niet met roze strikjes. Als u een paard signaleert met gevlochten manen, wees dan op uw hoede. De Penny kan nooit ver zijn.
Nope
* Er zijn Penny's die veelvuldig gebruik (willen gaan) maken van allerlei hulpteugels en -bitten, alsmede excessief grote sporen en zwepen van onvoorstelbare lengte. Mocht u zo'n Penny tegenkomen wijs deze dan terecht.
Ik gebruik het alleen als mijn instructrice het aanraad.
* Boktnamen van Penny's bevatten veelal de woorden 'girly', 'lady', 'love' alsmede woorden die eindigen op -tjuh(hhh). Echter niet alle Boktnamen die er zo uitzien zijn ook daadwerkelijk Penny, verricht dus grondig onderzoek alvorens over te gaan tot het uitdelen van een *STEMP*.
Nope
* Penny's schrijven nooit 'lief' maar meestal 'liev'. Deze Penny's zijn vaak te vinden in de Kraamstal. Dit is een belangrijk kenmerk.
Nope
* Penny's, en dan met name Penny-meisjes, beschikken vaak over een enorme voorraad verzorgpaarden, -pony's, -veulens en -shetlanders. Als er gevraagd wordt om een foto van deze dieren en er verschijnt een plaatje van een onwaarschijnlijk mooie zwarte Arabische hengst steigerend met op de achtergrond een ondergaande zon, stel dan een onderzoek in naar de herkomst van de foto. De kans is groot dat u deze ergens op internet terugvindt.
Nope
* De Penny maakt in berichten overmatig gebruik van smileys om het gebrek aan leestekens en hoofdletters te compenseren.
Nope
de kenmerken van een penny^^
Jolliegirl schreef:De gezelligheid is weg..
khirshanta schreef:YES EEN PENNY!
Zeg, als je dressuur doet, zorg je dan ook wel voor en elektrische prikstok? Dan gaan ze zo mooi apperjeren.
Niet vergeten bij het springen minstens een hindernis van 1.90 op te zetten, en dan glas op de bovenste balk doen he!
Maarreh, even serieus. Behalve een paard kríjgen, zou het weleens een goed idee zijn les te nemen. Daar hebben ze speciale scholen voor 'paardrijschool' oftewel 'manege'. Daar hebben ze allerhande lessen: aan de longe (lijkt me een idee voor jou, om te leren hoe je er sowieso al eens fatsoenlijk op zit), beginners lessen (kun jij beter even mee wachten) en dan komen de lessen waar je nog niet aan hoeft te denken. Als je dit al hebt gedaan, praten we weer over je young riders talenten
Tam_ schreef:khirshanta schreef:YES EEN PENNY!
Zeg, als je dressuur doet, zorg je dan ook wel voor en elektrische prikstok? Dan gaan ze zo mooi apperjeren.
Niet vergeten bij het springen minstens een hindernis van 1.90 op te zetten, en dan glas op de bovenste balk doen he!
Maarreh, even serieus. Behalve een paard kríjgen, zou het weleens een goed idee zijn les te nemen. Daar hebben ze speciale scholen voor 'paardrijschool' oftewel 'manege'. Daar hebben ze allerhande lessen: aan de longe (lijkt me een idee voor jou, om te leren hoe je er sowieso al eens fatsoenlijk op zit), beginners lessen (kun jij beter even mee wachten) en dan komen de lessen waar je nog niet aan hoeft te denken. Als je dit al hebt gedaan, praten we weer over je young riders talenten
Amen.
Wow, ik snap niet waarom ze nu al zo irritant doen, de basisschool moet nog naar school, en de midelbaare lijkt me toch wel een beeeeetje volwassen? Zo zie je maar, schijn bedreigt

verkeerde topic

khirshanta schreef:Tjah, de lol van de jacht zit er niet aan als ze zo duidelijk zijn