blonde_007 schreef:Mijn paarden hebben bijna nooit halsters om in de wei, en ik kan ze evengoed zo pakken.. ik ben anders bang dat ze ergens aan blijven hangen..
idem dito !!
groetjes lisanne
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
blonde_007 schreef:Mijn paarden hebben bijna nooit halsters om in de wei, en ik kan ze evengoed zo pakken.. ik ben anders bang dat ze ergens aan blijven hangen..
. 
(dood dus) 
maar had hem het liefst zonder halster in de wei gezet 

De mijne hebben ook nooit halsters om in de wei.
Zeker als je ze moet lossnijden, dan moet je al toevallig buiten kijken, een mesje binnen handbereik hebben, er heen rennen en hopen dat je echt een fluthalster hebt... Dan liever een extra uurtje wachten voor ze binnenkomen.
.
.
Wij gebruiken ook amper halsters, de meesten gebruiken alleen een touw om de nek om het paard mee te nemen.
dat lijkt me niet echt fijn
!
. Lynn_Nikita schreef:idd, is heel snel iets gebeurd, je moet maar even met wat anders bezig zijn.
Er zijn veel voor en nadelen in halster omlaten, toch gaat hie rvoortaan alles af.
hslster om voor alleen vliegennetje is ook onnodig, je hebt maskers zonder halster of je kan ook zo`n touwtjes kopen waar bij geen halster nodig is