Hoe doet hij het nu met de singel, of heeft hij al een zadel op?
Nou euhh, sinds die dag heb ik hem niet meer gelongeerd

Ga ik eerdaags wel weer doen, maar heb geen haast.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ies_ schreef:Ik denk dat als je het rustig aan doet, dat het verder geen probleem is.

ikowtje schreef:Als je pony niet op het zadel reageert zegt dat niets Qua er op zitten, heb ik wel gemerkt bij die van mij,
niks bij het zadel, we zetten wat druk op de beugel aan een kant en hij ontploft

ikowtje schreef:@ Nadia, ja ik denk zeg t ff, ook meer omdat we het die middag voor het eerst hadden geprobeerd en ik t ff kwijt wilde, mr verder weet ik nu waar ik aan toe ben en ga ik rustig met druk oefenen, en met gewicht (d.m.v. zakken met gewicht). mr dit een beetje offtopic.
ontopic:
het is idd een beetje verwarrend, ik dacht wel dat andere vertelde over dat de dierenarts dit had aangeraden, maar dach idd dat de TS zij dat het was om zijn energie kwijt te raken, ze vertelde ook nog dat hij 4 uur per dag buiten liep (wat veel nog al weinig vonden)
. Voorlopig ga ik toch nog niet op hem zitten, want we hebben alle tijd van de wereld (ook al is hij er mentaal wel aan toe en lijkt het me geweldig hem te berijden!!
).
. 
Soo_Shirley schreef:Ik verzorgde een tijd geleden een pony van ong. 2 jaar, en daar liep ik mee naar buiten langs de weg.. en ik was die ookal een beetje aan het longeren.. en hij vond het juist geweldig. maar moest er wel aan wennen dat het zonder mama gebeurden