Sita_ schreef:Mijn paard staat in vol pension..
Word gemest, gevoerd en van weidegang voorzien.. Dus als ik niet kom krijgt hij toch zijn natje, droogje en zijn beweging.
Echter staat ze zo dichtbij, 5 minuten fietsen, dat ik elke dag aanwezig ben.. Dikwijls ruim 4 uur.. Maar ik kan omdat het zo dichtbij is ook makkelijk in een half uurtje heen en weer.
Maar als ik echt niet kan, ziek ben of gewoon verhinderd hoef ik me om mijn beestje geen zorgen te maken. En dat is toch wel een fijne gedachte!
inderdaad. als ik ziek ben, kan mijn zusje nog, en andersom ook. maar als wij er beiden niet zijn, is er wel een probleem. wij hebben de zorg over onze eigen dieren, maar ook over het paard van de stalhouder en over zijn schapen (man is 77 en heeft slechte knieën, dus kan niet meer met paarden naar de wei en teruglopen, alleen met degenen die braaf zijn aan de fiets maar dat vind ik een te groot risico voor beiden). als wij beiden wegvallen, dan is er dus wel een probleem...

. Ik zelf kom iedere dag bij de paarden behalve op vrijdag, dan rijd ik western.