Terwijl de paarden waar veel mee gefrot is (en vaak ondeskundig gefrot en mateloos verwend) een langere weg te gaan hebben.
Vooral de verwende paarden zijn echt niet fijn om mee te werken.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marliesje schreef:Ik ben het er niet mee eens, ieder zijn ding, maar ik weet gewoon uit ervaring dat de paarden die totaal groen op stal komen bij ons om zadelmak te maken het snelst leren. Ze hebben geen verkeerde dingen aangeleerd en staan nog fijn open voor je.
Terwijl de paarden waar veel mee gefrot is (en vaak ondeskundig gefrot en mateloos verwend) een langere weg te gaan hebben.
Marliesje schreef:Ik ben het er niet mee eens, ieder zijn ding, maar ik weet gewoon uit ervaring dat de paarden die totaal groen op stal komen bij ons om zadelmak te maken het snelst leren. Ze hebben geen verkeerde dingen aangeleerd en staan nog fijn open voor je.
yvotje14 schreef:okej toppie, dankje wel.
Ik zag er inderdaad ook geen kwaad in maarja dat zie je in je eigen acties wel eens vaker niet haha.
Nou ik ga er gewoon vanuit dat ze jaloers is, zou ik ook zijn als die toffe pony van iemand anders zou zijn whahaha,grapje.
Nou bedankt, Groetjes"!
Overdrijven is ook een vak. YaLj0ebjuh schreef:heyy, wat maakt dat nou uit
ik vind het juist wel goed
dan weet je ook of hij er bang voor is of niet!
en een wintec weegt echt niks
en je zei al hij reageerde er niet op dus
geen probleem, alleen maar voordeel
je weet dat hij niet zadel schuw is dus...
lekker makkelijk te beleren
mischien moest dat mens eens verder vragen
waarom je dat deed, inplaats van zomaar te zeggen
je ben een dierenbeul!
haha, denk je om zn tere rugje dadelijk is ie doorgezakt of overbelast blabla enz...................
!! Niet druk om maken, hoor!
:P 
dejavu schreef:Nee tuurlijk ben jij geen dierenbeul!! Niet druk om maken, hoor!
@Bella: Als dat veulen over 3 jaar artrose heeft en OCD en hoefkatrol, is het je eigen schuld hoor !!!:P

zo denk ik er over
Liedje schreef:Carita schreef:wat stom dat dit gezegt is, ik vind je echt geen dierenbeul hoor. Iemand die een dierenbeul is is iemand die zijn paard slaat en zonder respect behandeld.
Dan ben ik een dierenbeulMijn paard krijgt echt wel een goede mep als ze mij probeert te bijten ofzo hoor
Gelukkig doet ze dat nooit.
Ontopic: lijkt mij geen kwaad te kunnen
Dat van die twee-jarig met een kind erop vind ik eerlijk gezegd minder, maar dat is eigen keus
Bella schreef:Ben ik nu ook een dierenbeul??