in de zomer is het wel meer, vaak 5 uur ofzo, want dan staat die nog 2 a 3 uur op de wei
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

kekaro schreef:oh even over de randstad....ik woon pal naast Amsterdam ! ik dacht ook dat ik goed stond maar nu ik een kwartiertje verder rijd staat mijn paard echt een stuk beter !
ietsje verder kijken scheelt soms een heleboel.

kekaro schreef:oh even over de randstad....ik woon pal naast Amsterdam ! ik dacht ook dat ik goed stond maar nu ik een kwartiertje verder rijd staat mijn paard echt een stuk beter !
ietsje verder kijken scheelt soms een heleboel.
WEGENS STAL RUST.. MAAR NORMAAL OVERDA IN DE WINTER 5 UURTJES.
( OOK SNACHTS ) 
kekaro schreef:like_peres fijn dat jij het naar je zin hebt op je stal, ik moet er niet aan denken dat min paard weer de hele dag op stal zou staan en de discussie of je paard het meer naar zijn zin heeft op stal en af en toe een uurtje of 2 er uit, dan wanneer hij op de weide staat en dan af en toe een uurtje of 2 gehaald word om te wandelen rijden en poetsen....die ga ik hier maar niet beginnen, staat al vaak genoeg op bokt.

Madelonn schreef:Mijn paard komt ongeveer 1 uur in de stapmolen PER DAG. En dan soms nog 1 3/4 uur aan rijden erbij. Is dat genoeg? Hij komt nooit in de wei want het is een hengst en de merrie's staan 24/7 in de wei. Wel komt hij heel af entoe in de paddock dat ongeveer een half uurtje maximaal.
Sorry dat ik dat zo zeg, maar ik vind sowieso al dat een paard vrij hoort te zijn. Min 5 uur per dag. Ik heb ook een Hengst, die staat 24/7 buiten in de wei met een ruin, gaat Super. Madelonn schreef:Mijn paard komt ongeveer 1 uur in de stapmolen PER DAG. En dan soms nog 1 3/4 uur aan rijden erbij. Is dat genoeg? Hij komt nooit in de wei want het is een hengst en de merrie's staan 24/7 in de wei. Wel komt hij heel af entoe in de paddock dat ongeveer een half uurtje maximaal.