Een hengst van een jaar of 3 is gewoon aan het puberen, niet te vergelijken met een hengst van 15 jaar ofzo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mackie schreef:
paarden hebben niet echt een fijn leventje bij je, ze mogen niks, mogen ze ùberhaupt wel paard zijn![]()
Ik denk dat een paard blijer is met strikte regels dan met het gebrek aan regels en het feit dat hij niet weet waar hij aan toe is
dank je
terrie schreef:@Mackie: jij zult het allemaal wel weten he.
Ben je hengstenhouder of zo ? de ene hengst is de andere hengst niet.
Generaliseren heeft dus helemaal geen zin. En 'mijn hengst' is ook heel gevaarlijk hoor hahahaDit is het laatste wat ik zeg in dit topic waar pennymeisjes denken met hengsten om te kunnen gaan
Generaliseren heeft dus helemaal geen zin. En 'mijn hengst' is ook heel gevaarlijk hoor hahahaDit is het laatste wat ik zeg in dit topic waar pennymeisjes denken met hengsten om te kunnen gaan
merrieveulen schreef:kijk maar naar bijv. bachelorkuddes.
karoliena schreef:Ach ja begin niet over de keuring, vooral bij de kleintjes schort het heel vaak aan opvoeding, het is soms gewoon gevaarlijk voor de bezoekers om gewoon rond te lopen. Mensen letten niet op hun hengst, laten vreemde hengsten met elkaar neuzen en als het dan knokken word zit iedereen er om te lachen. Hengsten staan met de konten naast elkaar en misnte of gerinste begint alles te meppen, poeh ben altijd blij dat dei van mij niet zo zijn en dat ik niet zo met ze omga, maar hou me hart af en toe vast voor mn eigne pony's als ik langs een stel van die meppers moet.