Cassidy schreef:friesjeessss schreef:precies,, [naam] heeft laatst van mij een emmer tegen haar achterste gekregen, als ik het land in kom, is het vaak dreigen, op me afstromen en soms zelfs beginnen te steigeren en trappen, ik moest water uit de sloot halen en dan heb ik geen zin, dat zij mij een trap verkoopt en ik in de sloot lig, dus ja, ik geef ze soms wel een goeie mep, bij haar is dat ook nodig anders krijg ik een onhandelbaar paard en daar zit ik niet op te wachten.
Als dit gedrag vaker voorkomt, zou ik me afvragen of de correcties die ik eerder heb gegeven wel afdoende zijn geweest. Op het moment dat situaties zich vaker voordoen en zulke situaties structureel dreigen te worden, moet je of harder ingrijpen, of toch even serieus naar jullie verhoudingen kijgen. In dergelijke situaties zou ik beginnen met grondwerk, ipv iedere keer met zweep het land ingaan. Dat kan de verhoudingen ook rechtzetten.
Zie volgende link
viewtopic.php?f=125&t=625206
de verhouding is nu wel een stuk beter geworden nadat ze weet wie de baas is, het is ook niet zo dat ik meteen mep, heb eergister voor de draad gestaan, heel zachtjes tegen der praten toen ging het al beter, maar gister trok ze zich daar niets van aan, en als ze niet luisterd als ik mijn stem verhef, zijn de consequenties voor haar